Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Catagorielijst
Catagorielijst
29 mrt 2013 14:10 - 29 mrt 2013 14:12
Hallo,
Op onze website staat aan de linkerzijde een menu met een link naar een categorie-lijst.
Wanneer ik op een van de daarop getoonde artikelen klik wordt het artikel over de gehele breedte van de website weergegeven. Het menu in de linkerkolom is dan verdwenen.
Dit is echter ook het geval bij de vm webshop. Wanneer je naar het winkelwagentje gaat is het linker menu verdwenen.
Welke instelling mis ik, of wie kent dit "probleem"?
Gebruikte pakketten: Joomla 2.5.9 | Virtuemart 2.0.2b | Template JSN_Epic_PRO - Standaard 5.0.0
Op onze website staat aan de linkerzijde een menu met een link naar een categorie-lijst.
Wanneer ik op een van de daarop getoonde artikelen klik wordt het artikel over de gehele breedte van de website weergegeven. Het menu in de linkerkolom is dan verdwenen.
Dit is echter ook het geval bij de vm webshop. Wanneer je naar het winkelwagentje gaat is het linker menu verdwenen.
Welke instelling mis ik, of wie kent dit "probleem"?
Gebruikte pakketten: Joomla 2.5.9 | Virtuemart 2.0.2b | Template JSN_Epic_PRO - Standaard 5.0.0
- wink
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Catagorielijst
29 mrt 2013 14:15 - 29 mrt 2013 14:16
Neem aan dat je VM 2.0.20b bedoelt?
Dit wordt meestal veroorzaakt door de manier waarop je het tonen van je modules bij de diverse modules hebt ingesteld. Als je bijvoorbeeld hebt gekozen voor "Alleen op de geselecteerde", dan zal je nieuwe menu-items weer toe moeten wijzen. Dus ik zou dat eerst even controleren.
Dit wordt meestal veroorzaakt door de manier waarop je het tonen van je modules bij de diverse modules hebt ingesteld. Als je bijvoorbeeld hebt gekozen voor "Alleen op de geselecteerde", dan zal je nieuwe menu-items weer toe moeten wijzen. Dus ik zou dat eerst even controleren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Catagorielijst
29 mrt 2013 14:30 - 29 mrt 2013 14:32
Hallo Astrid,
Bedankt voor je snelle reactie!
Het is inderdaad VM 2.0.2b. Ik heb alle instellingen nogmaals nagelopen maar het resultaat blijft hetzelfde.
Heb je nog een andere suggestie.
Thanks!
Bedankt voor je snelle reactie!
Het is inderdaad VM 2.0.2b. Ik heb alle instellingen nogmaals nagelopen maar het resultaat blijft hetzelfde.
Heb je nog een andere suggestie.
Thanks!
- wink
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Catagorielijst
31 mrt 2013 10:56Dan zou ik eerst eens updaten.Het is inderdaad VM 2.0.2b.
Wat gebeurt er als je bij al je modules aangeeft "Op alle pagina's"?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.689 seconden