Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Koowa probleem denk ik...
31 mrt 2013 22:00
Beste,
Ik had toestraks een forum plugin vanuit mijn website verwijderd. En daarbij is ook direct de banner bovenin mijn website:
global-episodes.eu
weg... Het plaatje boven de taal selectie.
Weet iemand hoe dit zou komen. Ik heb namelijk ook Koowa plugin verwijderd uit mijn website
Ik had toestraks een forum plugin vanuit mijn website verwijderd. En daarbij is ook direct de banner bovenin mijn website:
global-episodes.eu
weg... Het plaatje boven de taal selectie.
Weet iemand hoe dit zou komen. Ik heb namelijk ook Koowa plugin verwijderd uit mijn website
- DennisW
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
01 apr 2013 00:25
Hmm alle afbeeldingen bij een article zijn nu ook weg. + Inloggen via facebook plugins en andere bovenin rechts. lukt ook niet meer..
- DennisW
- Nieuw op Joomla!NL
01 apr 2013 10:54
Hallo DennisW,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je nog een backup die je terug kunt zetten of kan je die verwijderde plugins opnieuw installeren? Ik weet zo ook niet wat er fout gaat, maar op een of ander manier is je site "van het padje".
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Heb je nog een backup die je terug kunt zetten of kan je die verwijderde plugins opnieuw installeren? Ik weet zo ook niet wat er fout gaat, maar op een of ander manier is je site "van het padje".
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 apr 2013 14:08
Nee helaas had ik daar nog niet aan gedacht mijn website was pas online. En ik kan nergens dat koowa gebeuren vinden op internet
- DennisW
- Nieuw op Joomla!NL
01 apr 2013 17:28
Zal wel een onderdeel ergens van zijn. Ik kom het wel tegen in combinatie met nooku framework en Ohanah. Maar verder weet ik het helaas ook niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
- Moderator + Technisch team
- DennisW
- Nieuw op Joomla!NL
01 apr 2013 19:18Of even geduld hebben tot een ander forumlid het misschien is tegengekomen en het weet?DennisW schreef : Naja ik stel mijn vraag ergens anders wel.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
01 apr 2013 19:23
Met ergens anders bedoel ik waar misschien sneller gereageerd wordt met een oplossing
- DennisW
- Nieuw op Joomla!NL
01 apr 2013 19:32DennisW schreef : Met ergens anders bedoel ik waar misschien sneller gereageerd wordt met een oplossing
Prima,
Denk er wel even om dat dit forum wordt gerund door vrijwilligers. Als je geen antwoord op je vraag krijgt dan is er blijkbaar niemand aanwezig op het forum die een antwoord weet.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
Tijd voor maken pagina: 0.745 seconden