Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Jce toont geen buttons (meer) ..
Jce toont geen buttons (meer) ..
01 apr 2013 11:08
Goedemorgen,
eigenaardig probleem. In chrome browser zie ik de buttons van de JCE (versie 2.3.2.4) niet meer.
Als ik de editor opnieuw probeer te uploaden en installeren ontstaat er een fout.
Tinymce heeft het probleem niet...
pm moet ik voor herinstallatie iets verwijderen.. kan opnieuw uploaden stuklopen op chmod settings? (een nieuwe template uploaden werkt wel..
Benieuwd naar jullie antwoord.
Mvg, DM
eigenaardig probleem. In chrome browser zie ik de buttons van de JCE (versie 2.3.2.4) niet meer.
Als ik de editor opnieuw probeer te uploaden en installeren ontstaat er een fout.
Tinymce heeft het probleem niet...
pm moet ik voor herinstallatie iets verwijderen.. kan opnieuw uploaden stuklopen op chmod settings? (een nieuwe template uploaden werkt wel..
Benieuwd naar jullie antwoord.
Mvg, DM
- d216136
- Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
01 apr 2013 11:19
Kijk eerst eens of het probleem zich ook voordoet in Firefox. Als dat zo is, dan zou ik inderdaad JCE even helemaal verwijderen en opnieuw installeren.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
01 apr 2013 12:44
ok... deinstalleren is gewoon een kwestie van weggooien in dit geval.. dus alle jce libraries via ftp verwijderen ... of moet dat dan binnen joomla zelf?
Tot nog toe heb ik altijd gewoon opnieuw geinstalleerd zonder eerst te verwijderen/deinstalleren..
Tot nog toe heb ik altijd gewoon opnieuw geinstalleerd zonder eerst te verwijderen/deinstalleren..
- d216136
- Joomla!NL ontdekker
01 apr 2013 12:52
Nooit via ftp de-installeren, maar altijd via Extensiebeheer - Beheren. En normaal kan je ook gewoon een update eroverheen installeren, maar je geeft zelf aan dat dat niet lukt, dus dan moet het op een andere manier toch?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
01 apr 2013 14:01
correct... .. Hoe deinstalleer ik dan? Wellicht voor de hand liggend maar ik heb dat nog niet eerder bij de hand gehad...
- d216136
- Joomla!NL ontdekker
01 apr 2013 14:04 - 01 apr 2013 14:05
Zo:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.755 seconden