Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Javascript fout
Javascript fout
02 apr 2013 14:21 - 02 apr 2013 15:38
Hallo,
Er zit in het fotoboek van onze site een fout waardoor de knoppen om naar de volgende foto te gaan niet te zien zijn. Ik heb het idee dat dit te maken heeft met een script fout maar kan niet vinden waar het aan ligt.
Iemand een sugestie?
Site
Alvast bedankt voor de moeite!
Gr Dylan
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
Er zit in het fotoboek van onze site een fout waardoor de knoppen om naar de volgende foto te gaan niet te zien zijn. Ik heb het idee dat dit te maken heeft met een script fout maar kan niet vinden waar het aan ligt.
Iemand een sugestie?
Site
Alvast bedankt voor de moeite!
Gr Dylan
Edit Jelle. Ik heb je topic verplaatst naar het juiste forum.
- bijl
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Javascript fout
02 apr 2013 18:18
Hallo Dylan,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De error is:
Misschien dat je dat kunt herleiden naar een gebruikte extensie of zo?
Zou het iets met je template te maken kunnen hebben?
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
De error is:
In www.boslustonline.nl/cache/zengridframew...1ccddab34b0b43ef.phpTypeError: $.browser is undefined
Misschien dat je dat kunt herleiden naar een gebruikte extensie of zo?
Zou het iets met je template te maken kunnen hebben?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Javascript fout
04 apr 2013 23:42
Hallo Dylan,
als ik de link van Astrid zo bekijk is het gecomprimeerde code van je Template. Deze werkt met het zogenaamde Zendgrid framework en waarschijnlijk comprimeert het template js-bestanden naar de cache.Kun je de compressie ook uitzetten in je template. Dan kun je veel beter vinden om welk bestand het gaat. Het kan zelfs zijn dat de fout hierdoor niet meer aanwezig is.
als ik de link van Astrid zo bekijk is het gecomprimeerde code van je Template. Deze werkt met het zogenaamde Zendgrid framework en waarschijnlijk comprimeert het template js-bestanden naar de cache.Kun je de compressie ook uitzetten in je template. Dan kun je veel beter vinden om welk bestand het gaat. Het kan zelfs zijn dat de fout hierdoor niet meer aanwezig is.
Groeten, Alfred
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
- alfred001
- Bekend met Joomla!NL
Javascript fout
05 apr 2013 10:56
Hallo,
Bedankt voor de antwoorden, Ik had inderdaad de compressie aanstaan voor het framework. Deze staat nu uit maar het beschreven probleem is nog niet opgelost? Hebben jullie nog een suggestie of kunnen jullie het nu beter zien?
Alvast bedankt! Dylan
Bedankt voor de antwoorden, Ik had inderdaad de compressie aanstaan voor het framework. Deze staat nu uit maar het beschreven probleem is nog niet opgelost? Hebben jullie nog een suggestie of kunnen jullie het nu beter zien?
Alvast bedankt! Dylan
- bijl
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
Javascript fout
05 apr 2013 12:03
Hallo Dylan,
Ik zie dat er 2 popup scripts zijn geïnstalleerd. Dit zijn JCE mediabox, die staat in je plugins, de andere is Prettyphoto welke door je template is geinstalleerd. Probeer eerst eens JCEmediabox uit te schakelen in je plugins en te kijken of dat resultaat heeft. Ik weet niet of in je template prettyphoto uitgeschakeld kan worden.
Laat me even weten wat voor resultaat dat heeft.
Overigens ziet jullie website er prachtig uit.
Ik zie dat er 2 popup scripts zijn geïnstalleerd. Dit zijn JCE mediabox, die staat in je plugins, de andere is Prettyphoto welke door je template is geinstalleerd. Probeer eerst eens JCEmediabox uit te schakelen in je plugins en te kijken of dat resultaat heeft. Ik weet niet of in je template prettyphoto uitgeschakeld kan worden.
Laat me even weten wat voor resultaat dat heeft.
Overigens ziet jullie website er prachtig uit.
Groeten, Alfred
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
Meer over Joomla op
www.agrusoft.nl
- alfred001
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.843 seconden