Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
muiscursor is "handje" in "Artikelen"
04 apr 2013 10:54
Een merkwaardig probleem:
Bij het wijzigen van zowel bestaande tekst, als aanmaken nieuw artikel, is mijn cursor een handje geworden en kan ik er vrijwel niets mee.
Lijkt meer op een Windows/pc dan op een Joomla probleem, maar het doet zich alleen maar voor bij "Artikelen" in Joomla, dus....
Dit zowel via back-end als front-end.
Zal wel iets simpels zijn, maar kan het toch niet vinden. Klikken op Esc helpt in elk geval niet.
Wie weet raad?
Bij het wijzigen van zowel bestaande tekst, als aanmaken nieuw artikel, is mijn cursor een handje geworden en kan ik er vrijwel niets mee.
Lijkt meer op een Windows/pc dan op een Joomla probleem, maar het doet zich alleen maar voor bij "Artikelen" in Joomla, dus....
Dit zowel via back-end als front-end.
Zal wel iets simpels zijn, maar kan het toch niet vinden. Klikken op Esc helpt in elk geval niet.
Wie weet raad?
- hammie47
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
04 apr 2013 12:43 - 04 apr 2013 12:45Tja wat moeten wij hier dan van zeggen?Lijkt meer op een Windows/pc dan op een Joomla probleem,
Misschien even en een microsoft forum de vraag stellen?
Probeer het eens op een andere pc.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 apr 2013 12:57
Zoals in mijn bericht staat: het doet zich alleen voor bij "Artikelen" in Joomla....
- hammie47
- Bekend met Joomla!NL
-
04 apr 2013 13:05
Oké,
Ja maar jij begon zelf over Windows dus daarom mijn antwoord probeer het eens op een andere pc.
Maar heb jij dan wat veranderd bijvoorbeeld in je editor?
Ja maar jij begon zelf over Windows dus daarom mijn antwoord probeer het eens op een andere pc.
Maar heb jij dan wat veranderd bijvoorbeeld in je editor?
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
04 apr 2013 14:22
Ik ben er inmiddels achter, dat het probleem zich weliswaar alleen voor doet bij Artikelen" in Joomla, maar ook dat het alleen in IE is (alle versies) en b.v. niet in Firefox.
Derhalve zal ik het daar moeten zoeken en sluit ik dit draadje.
Bedankt Jelle.
Derhalve zal ik het daar moeten zoeken en sluit ik dit draadje.
Bedankt Jelle.
- hammie47
- Bekend met Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.619 seconden