Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

alternatief voor niet-openbare albums picasa

15 apr 2013 11:08
Dag

Ik gebruik voor mijn schoolwebsite een link naar niet-openbare picasa albums. Ik gebruik hiervoor geen extensie omdat ik vaak problemen ondervond met de het feit dat mijn afbeeldingen niet openbaar mogen zijn omwille van de privacy wetgeving betreffende schoolfoto's. Onze ouders wensen dit ook niet.

Sinds een maand of twee ligt google echter dwars en worden die albums niet meer weergegeven via die link. Enkel met openbare albums lukt het nog.

Ik ben nu op zoek naar een alternatief waar ik gratis (of goedkope) opslagruimte voor het bewaren en beperkt delen van foto-albums. Bovendien zou ik ze liefst in mijn site kunnen integreren zodat ik niet meer met een link moet werken.

Skydrive van windows lijkt me wel iets maar ik vind tot nu toe geen integratiemogelijkheden met Joomla.

Iemand ervaringen hier mee?
Bedankt voor jullie hulp.

Wim
  • WimVDM
  • WimVDM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

15 apr 2013 11:31

Ik gebruik hiervoor geen extensie omdat ik vaak problemen ondervond met de het feit dat mijn afbeeldingen niet openbaar mogen zijn omwille van de privacy wetgeving betreffende schoolfoto's. Onze ouders wensen dit ook niet.

Ook met extensies kan je foto's afschermen. Dus je eigenlijke probleem is dan waarschijnlijk schijfruimte.
Ik ken helaas verder ook geen mogelijkheid voor het integreren anders dan via Picasa en Facebook. Misschien dat iemand anders nog een tip heeft.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.628 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie