Hoi allemaal,
Eerst maar even voorstellen
.
Mijn naam is Petra, bijna 61 jaar en mezelf wat bouwen van websites betreft bijna alles zelf aangeleerd.
Snap vaak helemaal niets van instructies en dus maar uitproberen en nog eens uitproberen. Zo is mijn website ontstaan na ............ een goed jaar worstelen.
Het bouwen van html sites is voor mij een makkie maar Joomla ........ pfffff.
Ik heb een probleem met Sobipro en aangezien ik geen reaktie krijg op het forum van Sobipro is hier misschien iemand die me helpen kan/wil.
Adres website:
www.ragdollkittensforsaleandbreeders.com
Voor geregistreerde catteries gebruik ik CB + Paidsubs, dat werkt allemaal prima.
Daarnaast wilde ik een doorzoekbare database voor catteries die zich hiervoor zelf kunnen aanmelden. Na veel gezoek kwam ik uit op Sobipro. Onder de vorige joomla had ik Sobi2 draaien en geen enkel probleem. Nu met de laatste versie wel.
Ik heb wel het template aangepast maar kan me niet voorstellen dat daar het probleem zit.
Probleem:
als mensen zich registreren (
www.ragdollkittensforsaleandbreeders.com...php/search-a-cattery
) en ze klikken vervolgens op save ........... dan gaat het mis. Ze krijgen een error pagina te zien.
De url van de pagina na saven is:
http://www.ragdollkittensforsaleandb....php/index.php
Oke ........... ik ben een totale leek, nog steeds
maar een dubbele index.php
lijkt me teveel van het goede en daarom krijgen de mensen denk een blanco pagina te zien.
Nu is mijn vraag of iemand weet waar of ik die tweede index.php weg kan halen, dus welk file ik wijzigen moet.
Overigens, als je op refresh klikt (werkt alleen in IE) bij de blanco pagina dan zie je wel dat de gegevens opgeslagen zijn.
Hoop dat iemand me op weg kan helpen en alvast meer dan bedankt.
Groetjes,
Petra.