Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost 404 error bij menu item
404 error bij menu item
21 apr 2013 17:55 - 21 apr 2013 18:02
Ik heb een menu item aangemaakt en het artikel dat erbij hoort eraan gehangen. Alles leek goed maar als ik nu al mijn menu items check dan heb ik eentje die error geeft:404 - Categorie niet gevonden. Heb categorie gecheckt en het artikel gecheckt of die bij de goede categorie stond en dat was zo.
Deze heb ik opnieuw aangemaakt en opnieuw aan een artikel gekoppeld. Heb onderhoud gepleegd en heb prullenbak geleegd maar het schijnt niet te lukken om " beeld" te krijgen bij dat menu item.
Alleen as ik dit menu item als startpagina aanwijs, dan krijg ik de tekst te zien. Zodra ik dit wijzig, is de tekst weer weg en ik krijg een 404 error.
Wat kan ik nog meer doen?
Deze heb ik opnieuw aangemaakt en opnieuw aan een artikel gekoppeld. Heb onderhoud gepleegd en heb prullenbak geleegd maar het schijnt niet te lukken om " beeld" te krijgen bij dat menu item.
Alleen as ik dit menu item als startpagina aanwijs, dan krijg ik de tekst te zien. Zodra ik dit wijzig, is de tekst weer weg en ik krijg een 404 error.
Wat kan ik nog meer doen?
- inef1
- Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
404 error bij menu item
22 apr 2013 11:47
Lijkt op een SEO probleem. Als het menu-item als home menu wel goed weergegeven wordt, kijk dan je SEO instellingen een na.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
404 error bij menu item
22 apr 2013 13:37
Heb ik gedaan en heb zelfs het menu item aan een ander menu gehangen, zonder resultaat. Heb het menu item nu maar even gedepubliceerd.
- inef1
-
404 error bij menu item
22 apr 2013 13:53Hallo,Heb het menu item nu maar even gedepubliceerd.
Wil je niet verder zoeken naar een oplossing?
Of moeten we de topic sluiten misschien.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
404 error bij menu item
22 apr 2013 14:25
Tuurlijk wil ik het verder uitzoeken maar niks is zo vervelend om op een site te komen waar de tab zegt 404. dat is mijn reden om deze tab te depubliceren.
- inef1
-
404 error bij menu item
23 apr 2013 11:58
Wanneer ik de naam van een willekeurig menu item wijzig, dan krijg ik ook die 404 error. Terwijl ik dus alleen de naam wijzig. Zo vreemd. Ik kan dus geen enkel artikel naar archief verplaatsen want daar geeft het artikel ook een 404 aan.
Vraag me echt af waar dat aan ligt. Iemand enig idee?
Vraag me echt af waar dat aan ligt. Iemand enig idee?
- inef1
-
404 error bij menu item
23 apr 2013 12:16
Als je een artikel naar het archief verplaatst dan hoef je de naam toch niet te wijzigen?
En als je de naam wijzigt, maar je dan ook het aliasveld eerst leeg, zodat de alias weer overeenkomt met de naam na het opslaan?
En als je de naam wijzigt, maar je dan ook het aliasveld eerst leeg, zodat de alias weer overeenkomt met de naam na het opslaan?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
404 error bij menu item
23 apr 2013 13:02 - 23 apr 2013 13:07
Nee, niet de naam van het artikel maar wel de categorie; van "Laatste nieuws" naar bijv. "Archief" . En naar een ander menu-item (in mijn geval). Toch?
Wanneer ik dat doe, ligt de tab met het toegevoegde artikel er uit. 404 error
Wanneer ik dat doe, ligt de tab met het toegevoegde artikel er uit. 404 error
- inef1
-
404 error bij menu item
23 apr 2013 13:09 - 23 apr 2013 13:12
Daarvoor is nou juist een menu-item type "gearchiveerde artikelen" in het leven geroepen.
En daarom krijg je nu die 404 error.
En daarom krijg je nu die 404 error.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
- Algemeen Moderator
404 error bij menu item
23 apr 2013 13:11 - 23 apr 2013 13:16
ik had i.p.v. het woord "archief" bijvoorbeeld het woord " historie" kunnen nemen. Ik bedoel ik heb de artikelen niet gearchiveerd. De artikelen van " het laatste Nieuws" wil ik onderbrengen in een ander menu bij een ander tab zonder ze te zippen of te archiveren.
.nl/index.php/Categories/over-video-s-en-archief : dat wordt aangegeven in de adresbalk en dan de 404 fout met de melding categorie niet gevonden.
terwijl bij de andere tab die het wel doet, dit staat in de adresbalk: .nl/index.php/marketing-en-video
.nl/index.php/Categories/over-video-s-en-archief : dat wordt aangegeven in de adresbalk en dan de 404 fout met de melding categorie niet gevonden.
terwijl bij de andere tab die het wel doet, dit staat in de adresbalk: .nl/index.php/marketing-en-video
- inef1
-
404 error bij menu item
23 apr 2013 13:59
Ik snap het even niet meer. Je begint hiermee:
En dan dit:Ik heb een menu item aangemaakt en het artikel dat erbij hoort eraan gehangen.
Gaat het hier nou om een menu-item type Enkel artikel of een type blogweergave?artikelen van " het laatste Nieuws" wil ik onderbrengen in een ander menu bij een ander tab
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
404 error bij menu item
23 apr 2013 14:03
Ik had eerst een menu item gemaakt en een artikel eraan gehangen, met hetzelfde probleem dat ik 404 error kreeg. Toen heb ik het geprobeerd met " blog". Probleem blijft gelijk.
Heb weer alles terug geplaatst maar een menu item geeft nog steeds 404. Daar staat een categorieblog onder.
Heb weer alles terug geplaatst maar een menu item geeft nog steeds 404. Daar staat een categorieblog onder.
- inef1
-
Tijd voor maken pagina: 0.919 seconden