Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost gedeelte tekst centreren
gedeelte tekst centreren
28 apr 2013 10:35
Hallo forumleden
Als ik een gedeelte van de tekst selecteer en centreer wordt het hele artikel gecentreerd weet iemand wat ik fout doe
grt ronnie
Als ik een gedeelte van de tekst selecteer en centreer wordt het hele artikel gecentreerd weet iemand wat ik fout doe
grt ronnie
- ronnie12354
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
gedeelte tekst centreren
28 apr 2013 10:53
Ik weet niet met welke code je de tekst centreert maar wat je kunt proberen is de onderstaande code te gebruiken.
Code:
<center>tekst</center>
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
gedeelte tekst centreren
28 apr 2013 11:05
Hallo webbiertje
bedankt voor je reactie
Ik selecteer de tekst door er met de muis overheen te slepen en dan op het pictogram selecteren te klikken maar dan wordt het hele artikel geselecteerd.
hoe of waar gebruik ik jou code?
grt ronnie
bedankt voor je reactie
Ik selecteer de tekst door er met de muis overheen te slepen en dan op het pictogram selecteren te klikken maar dan wordt het hele artikel geselecteerd.
hoe of waar gebruik ik jou code?
grt ronnie
- ronnie12354
- Bekend met Joomla!NL
gedeelte tekst centreren
28 apr 2013 11:19
De code plaatsen tussen de regel/tekst die je gecentreerd wilt hebben. Als je Jce gebruikt klik je op het vijfde icoontje van links. Zoek daar de tekst op die je wilt centreren.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
- Joomla!NL vriend(in)
- ronnie12354
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.655 seconden