Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

modules niet in "lees meer"

29 apr 2013 14:29
Ik heb een module ingesteld als weergeven -alleen op geselecteerde pagina's- en die heb ik voor 1 categorie ingesteld. Wordt keurig weergegeven.
Alleen als ik op lees meer klik in zo'n artikel verdwijnt de module terwijl ik toch in dezelfde categorie zit (ook volgens het kruimelpad)
Ik kan me herinneren dat dat begin 2012 nog goed ging maar in de loop van het jaar is dat dus fout gegaan en nooit meer goed gekomen. (ik dacht dat het misschien aan een update lag)
Is er misschien een instelling die ik over het hoofd zie die ik nog goed moet zetten?

-alle pagina's behalve geselecteerde- is geen optie, daar is de site te uitgebreid voor en moet ik bij elke nieuwe pagina zoveel modules instellen, dat is vragen om fouten.

Ik hoop dat iemand een oplossing weet.
Gr. Ineke
  • Ineke_vg
  • Ineke_vg's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

29 apr 2013 14:33
Heeft je categorie ook een menu-item?
Anders denk ik dat je het beste even Advanced Module Manager van NoNumber kunt installeren, daar kan je de toewijzing veel eenvoudiger en uitgebreider mee instellen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team

29 apr 2013 14:41
Ja, hij zit gewoon in het menu. Ik zie nu trouwens dat ook de modules -op alle pagina's behalve- niet worden weergegeven. Uitsluitend de modules die op -alle- staan.
Ik ga eens kijken naar die extension, maar ik blijf het raar vinden. Hebben anderen dit ook??

Gr, Ineke
  • Ineke_vg
  • Ineke_vg's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.738 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie