Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
formulieren met ChronoForms
27 mei 2013 06:55
Op mijn site heb ik verschillende formulieren, die na aanmaak zeer goed werken, maar na een periode van dagen werkt die niet meer? na het invullen krijg men de melding: kan de mailfunctie niet uitvoeren!
weet iemand hier raad mee,
weet iemand hier raad mee,
- rollie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 mei 2013 08:29
Hallo rollie,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik denk dat het handig is om hierover contact op te nemen met je hoster.
Je zou het nog met deze kunnen proberen, of kijken of het wel blijft werken met andere algemene e-mailinstellingen. Als je nu phpmailer hebt, dan zou je SMTP kunnen proberen.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik denk dat het handig is om hierover contact op te nemen met je hoster.
Je zou het nog met deze kunnen proberen, of kijken of het wel blijft werken met andere algemene e-mailinstellingen. Als je nu phpmailer hebt, dan zou je SMTP kunnen proberen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
27 mei 2013 14:13
hallo, heb het hosting bedrijf aangesproken, antwoord: teveel mailadressen waar het formulier moet worden naar verstuurd ziet men als spam; zal hier rekening mee houden. en zie wel hoe het verder evolueert. alvast bedankt voor de reactie, een interessant forum. zal alles in het oog houden voor als ik ook iemand zou kunnen helpen?? en als ik iets wens te weten te komen. Ik ben hier nieuw.!
- rollie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
27 mei 2013 15:37 - 27 mei 2013 15:39
Hallo,
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Is dit nu dan opgelost?
Je kan de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Is dit nu dan opgelost?
Je kan de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
27 mei 2013 20:14
Beste,
ik had hetzelfde probleem, maar na installatie van de laatste versie waren de problemen opgelost.
Wel problemen gehad in internet explorerer, dan met chroom terug opgeladen en alles werkte perfect.
mvg
Carlietie
ik had hetzelfde probleem, maar na installatie van de laatste versie waren de problemen opgelost.
Wel problemen gehad in internet explorerer, dan met chroom terug opgeladen en alles werkte perfect.
mvg
Carlietie
- carlietie
- Bekend met Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.736 seconden