Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Geregistreerde gebruikers zelf account laten verwijderen
Geregistreerde gebruikers zelf account laten verwijderen
06 jun 2013 09:57
Hallo,
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid dat geregistreerde bezoekers, als zij geen behoefte meer hebben aan een account, hun account zelf te laten opheffen, of een bericht achterlaten dat het account kan worden opgeheven.
Is zo iets voorhanden?
Situatie is nu:
Bezoeker mag zelf account aanmaken via standaard inlogformulier en, na akkoord webmaster, eigen gegevens onderhouden.
Bij voorbaat dank.
Ron
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid dat geregistreerde bezoekers, als zij geen behoefte meer hebben aan een account, hun account zelf te laten opheffen, of een bericht achterlaten dat het account kan worden opgeheven.
Is zo iets voorhanden?
Situatie is nu:
Bezoeker mag zelf account aanmaken via standaard inlogformulier en, na akkoord webmaster, eigen gegevens onderhouden.
Bij voorbaat dank.
Ron
- RonP
- Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
07 jun 2013 19:49
Misschien even ter verduidelijking.
Ik wil voor een vereniging de mogelijkheid bieden aan de leden om dus zelf in te loggen zodat zij bij de 'besloten' omgeving kunnen komen. Dat is op zich dus een standaard werkwijze via de standaard log in module.
Maar als een 'lid'. Geen lid meer is, of hij/zij geen toegang meer wil dan zou hij/zij zich moeten kunnen afmelden zonder daar eerst voor een mail te moeten sturen naar de webmaster.
Althans, zo denk ik er over.
Als er hiervooor andere opties zijn dan hou ik me daar zeer voor aanbevolen.
Groet,
Ron
Ik wil voor een vereniging de mogelijkheid bieden aan de leden om dus zelf in te loggen zodat zij bij de 'besloten' omgeving kunnen komen. Dat is op zich dus een standaard werkwijze via de standaard log in module.
Maar als een 'lid'. Geen lid meer is, of hij/zij geen toegang meer wil dan zou hij/zij zich moeten kunnen afmelden zonder daar eerst voor een mail te moeten sturen naar de webmaster.
Althans, zo denk ik er over.
Als er hiervooor andere opties zijn dan hou ik me daar zeer voor aanbevolen.
Groet,
Ron
- RonP
- Bekend met Joomla!NL
-
08 jun 2013 08:51 - 08 jun 2013 08:52
Hoi Ron,
Zover mij bekend is dit niet mogelijk.
Als je dit wel zou realiseren ben je op het moment dat het account verwijdert is waarschijnlijk ook alle daaraan gerelateerde gegevens kwijt.
Vraag mij af of je dat wel zou moeten willen.
Zover mij bekend is dit niet mogelijk.
Als je dit wel zou realiseren ben je op het moment dat het account verwijdert is waarschijnlijk ook alle daaraan gerelateerde gegevens kwijt.
Vraag mij af of je dat wel zou moeten willen.
- Otto
- Bezoeker
08 jun 2013 09:32
Je zou eens naar
deze
kunnen kijken. Pretendeert het te kunnen, maar ik ken hem verder niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
08 jun 2013 17:41
Otto en Astrid, bedankt voor jullie reactie.
Otto, wat ik dan zal "kwijtraken" is alleen de account gegevens dus dat hoeft op zich geen bezwaar te zijn.
Astrid, ik heb er naar gekeken en het werkt in principe wel.
Gaandeweg kom ik er in feite achter dat ik een "ledenadministratie" module / plug-in zou willen hebben.
Is dat voorradig?
Ron
Otto, wat ik dan zal "kwijtraken" is alleen de account gegevens dus dat hoeft op zich geen bezwaar te zijn.
Astrid, ik heb er naar gekeken en het werkt in principe wel.
Gaandeweg kom ik er in feite achter dat ik een "ledenadministratie" module / plug-in zou willen hebben.
Is dat voorradig?
Ron
- RonP
- Bekend met Joomla!NL
-
08 jun 2013 18:27
Kijk eens naar Community Builder. Ik vermoed dat deze wel de gezochte mogelijkheden biedt.
- Otto
- Bezoeker
Tijd voor maken pagina: 0.737 seconden