Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost url aanvullende met gegevens
url aanvullende met gegevens
07 jun 2013 13:10
ik ben me bewust dat de methode die ik zoek, niet echt veilig is, maar ik wil toch graag weten of het mogelijk is.
Ik heb een Joomla 2.5 website met op de frontpage o.a. een inlogscherm. Wat ik zou willen is dat de inlognaam en wachtwoord al ingevuld worden, indien de gebruiker op de website komt. Dus inlognaam en wachtwoord al ingevuld bij het openen van de website, zodat de gebruiker alleen maar op het knopje 'inloggen' hoeft te drukken. Ik weet dat je met http://www.websitenaam.nl?username=g...ord=wachtwoord dat in principe voor elkaar zou kunnen krijgen, maar dat is dan weer afhankelijk hoe de desbetreffende pagina/ CMS met deze variabele omgaat (POST of GET).
Kan iemand me vertellen of dit bovenstaande met Joomla 2.5 mogelijk is?
Ik heb een Joomla 2.5 website met op de frontpage o.a. een inlogscherm. Wat ik zou willen is dat de inlognaam en wachtwoord al ingevuld worden, indien de gebruiker op de website komt. Dus inlognaam en wachtwoord al ingevuld bij het openen van de website, zodat de gebruiker alleen maar op het knopje 'inloggen' hoeft te drukken. Ik weet dat je met http://www.websitenaam.nl?username=g...ord=wachtwoord dat in principe voor elkaar zou kunnen krijgen, maar dat is dan weer afhankelijk hoe de desbetreffende pagina/ CMS met deze variabele omgaat (POST of GET).
Kan iemand me vertellen of dit bovenstaande met Joomla 2.5 mogelijk is?
- wassie
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
07 jun 2013 13:27 - 08 jun 2013 09:33
Hallo wassie,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat kan niet met Joomla en volgens mij kan dan nooit. Je gebruikers kunnen via hun browser aangeven dat wachtwoorden opgeslagen moeten worden, ze kunnen ook lastpass gaan gebruiken zodat ze automatisch ingelogd worden. Maar via een CMS kan je dit soort zaken niet regelen.
Edit: Vond toch nog iets voor je. Kijk hier maar even.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Dat kan niet met Joomla en volgens mij kan dan nooit. Je gebruikers kunnen via hun browser aangeven dat wachtwoorden opgeslagen moeten worden, ze kunnen ook lastpass gaan gebruiken zodat ze automatisch ingelogd worden. Maar via een CMS kan je dit soort zaken niet regelen.
Edit: Vond toch nog iets voor je. Kijk hier maar even.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
06 jul 2013 15:09
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
Tijd voor maken pagina: 0.746 seconden