Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Probleem met het laden van joomla met google chrome
09 jun 2013 20:40
Ik zit met een klein probleem;
Mijn muziek website ( www.centraall.nl ) laad niet door met google chrome, als je van de home page naar b.v. het draai schema gaat, dan blijft die maar laden, en zet de DJ foto er niet op, heeft iemand een idee hoe dit komt ? Het is goed geweest en met explorer doet die het wel goed.
Ik heb een frame boven aan de site met een player, dit om de muziek door te laten spelen bij het wisselen van pagina op de site zelf.
Hoop dat iemand me hier bij kan helpen.
Gr Ray
Mijn muziek website ( www.centraall.nl ) laad niet door met google chrome, als je van de home page naar b.v. het draai schema gaat, dan blijft die maar laden, en zet de DJ foto er niet op, heeft iemand een idee hoe dit komt ? Het is goed geweest en met explorer doet die het wel goed.
Ik heb een frame boven aan de site met een player, dit om de muziek door te laten spelen bij het wisselen van pagina op de site zelf.
Hoop dat iemand me hier bij kan helpen.
Gr Ray
- Centraall
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
10 jun 2013 08:25
Als je de pagina refresht dan zie je de dj wel. Ik vond er
dit
over. Wel een oud draadje, maar misschien kom je van daaruit verder.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 jun 2013 10:21
Bedankt Astrid voor de snelle reactie, maar ik snap er weinig van, van wat te daar zeggen, mijn engels is ook niet super goed .....
Misschien dat je me op een simpele manier een tip kunt geven wat ik moet doen, als je de site bekijkt zul je ook zien als je wisselt van pagina dat de foto's of plaatjes niet geladen worden, zodra je de speler uit zet dan staan de plaatjes er gelijk, dus denk dat het in het frame van de speler moet zitten.
Hoor graag van je.
Gr Ray
Misschien dat je me op een simpele manier een tip kunt geven wat ik moet doen, als je de site bekijkt zul je ook zien als je wisselt van pagina dat de foto's of plaatjes niet geladen worden, zodra je de speler uit zet dan staan de plaatjes er gelijk, dus denk dat het in het frame van de speler moet zitten.
Hoor graag van je.
Gr Ray
- Centraall
- Nieuw op Joomla!NL
10 jun 2013 10:51
Het heeft te maken met je iframe en de manier waarop Chrome daarmee omgaat. Heb je cache in Joomla aanstaan? Zo ja zet die eens uit.
Misschien dat het helpt als je dit in de index.php van je template zet, maar is echt een gok:
Misschien dat het helpt als je dit in de index.php van je template zet, maar is echt een gok:
Code:
<meta http-Equiv="Cache-Control" Content="no-cache">
<meta http-Equiv="Pragma" Content="no-cache">
<meta http-Equiv="Expires" Content="0">
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 jun 2013 12:25
Ik had de cache aan staan, heb die nu uit gezet, maar merk geen verschil, heb de code die je geschreven hebt ook in de index.php gezet (gelijk onder de eerste regel waar head staat) maar voor me idee wordt die daar nog trager door. Dus werkt niet jammer genoeg, toch bedankt voor het mee denken, mocht je nog meer optie's hebben hoor ik dat graag.
Gr Ray
Gr Ray
- Centraall
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.664 seconden