Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Enable triggering of content plugins
10 jun 2013 10:25
beste,
Om contact formulieren van RSFORM in article te kunnen laden moet ik de triggering for content plugins enable in het field description/properties. Echter kan ik nergens vinden waar ik dat zou moeten kunnen aanvinken.
Kan iemand me daar bij helpen?
Met vriendelijke groet,
Robin van Veen
Om contact formulieren van RSFORM in article te kunnen laden moet ik de triggering for content plugins enable in het field description/properties. Echter kan ik nergens vinden waar ik dat zou moeten kunnen aanvinken.
Kan iemand me daar bij helpen?
Met vriendelijke groet,
Robin van Veen
- raen
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
10 jun 2013 10:58
Hallo Robin,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Waar haal je die info vandaan? Ik zie op hun site alleen maar dat je de plugin moet activeren en de code in je artikel moet zetten. Ken de extensie zelf niet overigens.,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Waar haal je die info vandaan? Ik zie op hun site alleen maar dat je de plugin moet activeren en de code in je artikel moet zetten. Ken de extensie zelf niet overigens.,
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
10 jun 2013 11:15
He,
Klopt inderdaad maar zodra ik de code {rsform 1} in mijn article zet krijg ik gewoon de tekst {rsform 1} te zien en niet het formulier. Ik ben gaan zoeken op internet en kwam ik hier op.
"In field configuration of description field you need enable triggering of content plugins, and then select none content plugin from the list to trigger them all"
Dit zou er voor moeten zorgen dat jooomla wel de plugin in het article zou moeten lezen.
Klopt inderdaad maar zodra ik de code {rsform 1} in mijn article zet krijg ik gewoon de tekst {rsform 1} te zien en niet het formulier. Ik ben gaan zoeken op internet en kwam ik hier op.
"In field configuration of description field you need enable triggering of content plugins, and then select none content plugin from the list to trigger them all"
Dit zou er voor moeten zorgen dat jooomla wel de plugin in het article zou moeten lezen.
- raen
- Nieuw op Joomla!NL
10 jun 2013 11:24 - 10 jun 2013 11:24
Dat kom ik alleen maar tegen bij Flexicontent (misschien ergens een vraag in combinatie met RSForms), maar lijkt me niet de oplossing. Heb je al bij pluginbeheer gekeken of je de plugin "Content - RSForm! Pro" geïnstalleerd en geactiveerd hebt?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
10 jun 2013 11:51
Ja het formulier werkt ook gewoon goed als ik een article maak mat als functie form. Maar als ik een article maak met als funtie single article bijvoorbeeld wil ik hem daar ook in kunnen laden zodat ik buiten het form om nog meer content in het article kan zetten.
- raen
- Nieuw op Joomla!NL
10 jun 2013 11:54 - 10 jun 2013 11:55
Volgens mij bedoel je menu-items toch? Een artikel met functie form zegt me niets. Dus je weet zeker dat de plugin geïnstalleerd en geactiveerd is? Heb je een link naar je site?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
Tijd voor maken pagina: 0.659 seconden