Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost beeld wordt (soms niet, soms wel) weergegeven

beeld wordt (soms niet, soms wel) weergegeven

24 jun 2013 16:03
Dag Allen

Ik heb een vreemd probleem. Op een site ( www.dedagvandeverkoper.be )wordt het beeld bij het artikel Syntra Sales Award 2013 - Word jij "Verkoper van het jaar 2013"? op sommige computers niet weergegeven. Meestal gaat het om pc's die browsen met InternetExplorer. Maar vaak werkt het gewoon wel. Het is eerder uitzonderlijk dat het niet wordt weergegeven, dan wel. Ik zou graag ondersteuning kunnen geven aan diegene die het beeld niet zien? Heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Ik vermoed een instelling of beveiliging van IE., maat dat is maar een vermoeden.

Het rare is dat de andere beelden op de site WEL weergegeven worden, ook op die pc's.

Alvast bedankt.
Wim
  • WimVDM
  • WimVDM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL

24 jun 2013 20:51
Wim,
Sommige wat oudere browsers snappen het een bestand met JPG in hoofdletters niet. Kleine letters wordt daarvoor vaak aangeraden.
Bij jou speelt dat niet, maar in dit bestand zie ik wel 2x een 'underscore' award__.jpg

Haal die dubbele underscore eens weg en test het dan nog eens bij de personen waar het niet goed gaat.
Misschien dat browsers zich verslikken in die tekens achter elkaar.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum.
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • WoodyF4u
  • WoodyF4u's Profielfoto
  • Moderator + Nieuwsteam
  • Moderator + Nieuwsteam

25 jun 2013 09:08 - 25 jun 2013 12:44
Hey bedankt voor het meedenken.

Die underscores stonden er omdat ik dat beeld al eens opnieuw geuploaded had in een kleiner formaat omdat ik eerder gemerkt had dat IE ook problemen had met een beeld dat op een breedte van 100% stond.

Ondertussen is het wel opgelost. Ik heb het beeld nu als gif geplaatst en nu werkt het wel. Nochtans is het beeld er boven ook een jpg en verkleind in het artikel en dat geeft geen problemen.

Weet dus niet wat de oorzaak van het probleem was, maar voor mij is het opgelost! ;)

Allen bedankt!
Wim
  • WimVDM
  • WimVDM's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Bekend met Joomla!NL
  • Bekend met Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.614 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie