Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost omleidingslus
omleidingslus
06 jul 2013 13:12
Wanneer ik een login formulier plaats om degenen die als registerd bekend zij n te laten inloggen gaat er iets fout.
wanneer men inlogt krijgt men de melding site bevat een omleidingslus.
sluit men dan die pagina dan blijkt men wel ingeloged te zijn.
iemand een suggestie hoe dit te verhelpen (de site is niet achter een sub domein gemaakt, maar rechtstreeks.
joomla 2.9 (ook bij 2.11 deed dit probleem zich voor)
wanneer men inlogt krijgt men de melding site bevat een omleidingslus.
sluit men dan die pagina dan blijkt men wel ingeloged te zijn.
iemand een suggestie hoe dit te verhelpen (de site is niet achter een sub domein gemaakt, maar rechtstreeks.
joomla 2.9 (ook bij 2.11 deed dit probleem zich voor)
- douwevanlinge@online.nl
- Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
omleidingslus
06 jul 2013 13:54
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Deze foutmelding komt vaak voor als er iets niet klopt in de .htaccess
Probeer eens in de backend SEO uit te schakelen en .htaccess hernoemen naar htaccess.txt.
Kijk dan of het opgelost is, zo weet je zeker dat het probleem in de .htaccess zit.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Deze foutmelding komt vaak voor als er iets niet klopt in de .htaccess
Probeer eens in de backend SEO uit te schakelen en .htaccess hernoemen naar htaccess.txt.
Kijk dan of het opgelost is, zo weet je zeker dat het probleem in de .htaccess zit.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
- Algemeen Moderator
omleidingslus
07 jul 2013 10:31
.htaccess weet ik te vinden en kan ik hernamen, maar ik heb geen flauw idee wat SEO is en waar ik dat zou moeten zoeken
- Nieuw op Joomla!NL
omleidingslus
07 jul 2013 10:42
Dat vind je onder website, algemene instellingen.
Aan de rechterkant vind je de SEO instellingen.
zet 2 vinkjes op nee en de SEO is uitgeschakeld (Let op: Jelle bedoelde dit alleen als test om de oorsprong van de fout te achterhalen).
Aan de rechterkant vind je de SEO instellingen.
zet 2 vinkjes op nee en de SEO is uitgeschakeld (Let op: Jelle bedoelde dit alleen als test om de oorsprong van de fout te achterhalen).
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
- Peter
- Algemeen Moderator
omleidingslus
07 jul 2013 12:45
Aldus gedaan . De login modules wilden eerst niet verschijnen. systeem login uit en weer ingeschakeld toen taal naar engels en toen waren ze er weer EN WERKZAAM ZONDER OMLEIDINGSLUS. Weer terug naar Nederlands en taalfilter plug uit gezet. Wachtwoor vergeten kwam nu wel in het Nederlands
.htaccess staat weer zonder .txt en SEO staat eerste vinkje weer op ja
Het vinkje URL herschrijven stond al op nee en heb ik op nee laten staan. Is dat verstandig?
Het lijkt er op dat een en ander nu wel werkt Ga nu op reacties van gebruikers wachten of het inderdaad opgelost is. Komende week hoort u van mij.
.htaccess staat weer zonder .txt en SEO staat eerste vinkje weer op ja
Het vinkje URL herschrijven stond al op nee en heb ik op nee laten staan. Is dat verstandig?
Het lijkt er op dat een en ander nu wel werkt Ga nu op reacties van gebruikers wachten of het inderdaad opgelost is. Komende week hoort u van mij.
- Nieuw op Joomla!NL
omleidingslus
08 jul 2013 10:24Dat vinkje zorgt ervoor de index.php uit je url verdwijnt. Heeft niets met de werking te maken verder. Is wel beter en netter.Het vinkje URL herschrijven stond al op nee en heb ik op nee laten staan. Is dat verstandig?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
- Moderator + Technisch team
omleidingslus
12 jul 2013 09:42
Ik krijg van de gebruikers het signaal dat de site nu goed werkt. het vertaal programma bleek de module eerst niet te vertalen. terug zetten naar Engels als standaard taal en de moduleop nieuw activeren en dan weer naar Nederlands en het probleem was opgelost.
iedereen enorm bedankt.
iedereen enorm bedankt.
- Nieuw op Joomla!NL
Tijd voor maken pagina: 0.752 seconden