Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Joomla versie 2.5.11 of 3.1.1
Joomla versie 2.5.11 of 3.1.1
14 jul 2013 16:29 - 14 jul 2013 19:33
Hallo,
Ik heb een simpele vraag.
Maak het uit welke versie van joomla ik gebruik en zit daar veel verschil en of het ook uitmaakt i.v.m update of onderhoud van Versio.
Edit Jelle.
Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel (2.5.1 of 3.11 ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
Ik heb een simpele vraag.
Maak het uit welke versie van joomla ik gebruik en zit daar veel verschil en of het ook uitmaakt i.v.m update of onderhoud van Versio.
Edit Jelle.

Laatst bewerkt 14 jul 2013 19:33 door Jelle.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
14 jul 2013 19:32
Hallo,
Ja er zit zeker verschil in joomla 2.5.x of 3.x ( backend )
Versio, daar heb ik mijn mening al over gegeven in een andere topic.
Ja er zit zeker verschil in joomla 2.5.x of 3.x ( backend )
Versio, daar heb ik mijn mening al over gegeven in een andere topic.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
14 jul 2013 19:35
Hallo,
Je mening begint wel langzaam te snappen als ik lees over het forum hoe slecht de helpdesk ik heb ze al gemaild ze zijn kortaf onduidelijk ik heb in .htaccess het wel aangepast maar nu krijg ik 500 internal server fout.
Jammer dat ik nu niet bij versio weg kan heb betaald voor een jaar, ik wil het liefste een eigen server in de kelder zetten daar mijn website online mee zetten.
Je mening begint wel langzaam te snappen als ik lees over het forum hoe slecht de helpdesk ik heb ze al gemaild ze zijn kortaf onduidelijk ik heb in .htaccess het wel aangepast maar nu krijg ik 500 internal server fout.
Jammer dat ik nu niet bij versio weg kan heb betaald voor een jaar, ik wil het liefste een eigen server in de kelder zetten daar mijn website online mee zetten.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
14 jul 2013 20:21
Ik zou je als beginner adviseren om bij 2.5 te blijven. Tegen de tijd dat 3.5 uitkomt heb je genoeg kennis opgedaan om probleemloos te upgraden.
Wat gaat er niet goed als je de .htaccess niet aanpast?
Wat gaat er niet goed als je de .htaccess niet aanpast?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
14 jul 2013 20:26
Als ik het .htaccess bestand niet aanpast dan heb ik problemen met mijn phocaguestbook_v2.0.7 hij laad langzaam of de site pakt hem niet eens. Ik heb gastenboek verwijderen plus de nederlandse taalbestandjes ook verwijderen. Toen via exenties beheer hem opnieuw willen installeren dan blijft mijn Firefox op verbinding staan en gebeurt er verder niks.
Ik heb contact gehad met versio over dit probleem en hun reactie was om te kijken in het .htaccesse bestand of daar code 53 .php stond dat is het geval en ze hebben wat aanpassingen gedaan zodat de site wat beter zou laden maar dat heeft ook niks geholpen.
Ik heb contact gehad met versio over dit probleem en hun reactie was om te kijken in het .htaccesse bestand of daar code 53 .php stond dat is het geval en ze hebben wat aanpassingen gedaan zodat de site wat beter zou laden maar dat heeft ook niks geholpen.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
14 jul 2013 20:29 - 14 jul 2013 20:33
Trouwen met mij gastenboek is gekomen nadat versio update's en onderhoud heeft uitgevoerd aan hun servers.
Ik heb met andere extensies geprobeerd die ik kan wel installeren raar maar waar
Ik heb met andere extensies geprobeerd die ik kan wel installeren raar maar waar
Laatst bewerkt 14 jul 2013 20:33 door Rene1979.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
14 jul 2013 20:34
Nu even rustig en stap voor stap. Je geeft aan dat je nu een 500 error krijgt, dus dat zal je eerst op moeten lossen lijkt me.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
14 jul 2013 20:36
Die 500 error is opgelost door joomla te verwijderen en opnieuw hebben te geïnstalleerd.
Het probleem is alleen het gastenboek wat ik na de updates van versio niet meer geïnstalleerd krijgt
Het probleem is alleen het gastenboek wat ik na de updates van versio niet meer geïnstalleerd krijgt
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
14 jul 2013 20:54
Ik heb wat google en kwam dit verhaaltje tegen dat heb ik ook gedaan dat lost ook niks op.
Klik op Bladeren of Browse bij Pakketbestand:. Zoek nu in de verschenen popup het .zip bestand op en open deze. Klik hierna op de knop Upload bestand & Installeer. U krijgt nu een scherm te zien waar u kunt zien dat de installatie van het component gelukt is. Als dit niet het geval is, staan de bestandsrechten verkeerd. Activeer dan de FTP-laag of zet via FTP de map \components en de map \administrator\components de bestandsrechten op 707.
Klik op Bladeren of Browse bij Pakketbestand:. Zoek nu in de verschenen popup het .zip bestand op en open deze. Klik hierna op de knop Upload bestand & Installeer. U krijgt nu een scherm te zien waar u kunt zien dat de installatie van het component gelukt is. Als dit niet het geval is, staan de bestandsrechten verkeerd. Activeer dan de FTP-laag of zet via FTP de map \components en de map \administrator\components de bestandsrechten op 707.
- Rene1979
-
Heeft onderwerp gestart
-
14 jul 2013 20:57
We gaan nu heel erg off-topic. Maak een nieuwe vraag aan voor je probleem met phoca, misschien dat een ander lid die ook bij versio host een oplossing heeft.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 1.178 seconden