Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Kan zoekmachine vriendelijke URL niet aanzetten
Kan zoekmachine vriendelijke URL niet aanzetten
12 aug 2013 13:38
Heb de taalfilter nu uitgeschakeld.
Zodra ik de nieuwe instelling wil bewaren (zoekmachine vriendelijke URL aan) zie ik even kort een # aan het einde van de link verschijnen ( www.thespiritsings.com/administrator/ind...hp?option=com_config ) zegt dat nog iets?
Zodra ik de nieuwe instelling wil bewaren (zoekmachine vriendelijke URL aan) zie ik even kort een # aan het einde van de link verschijnen ( www.thespiritsings.com/administrator/ind...hp?option=com_config ) zegt dat nog iets?
- mcent
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
12 aug 2013 13:59
Als extra test heb ik geprobeerd de Foutopsporing systeem binnen joomla aan te zetten. Zelfde probleem, ook die kan ik niet aanzetten, er verschijnt een blanke pagina, zodra ik refresh is er niks veranderd.
- mcent
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
12 aug 2013 14:11Ik vind het allemaal maar vreemd, wat jij hier boven ook schrijft kan gewoon niet op een apache server.Dank je wel Astrid, het gekke is dat bij de site waar het aanzetten van de zoekmachinevriendelijke urls wél werkt er nooit een .htaccess is gemaakt. de htacces.txt is niet hernoemd, het werkte gewoon meteen.
Of jou hoster is aan het rotzooien ( zou me niets verbazen bij one.com ) of jij hebt zoals eerder al gezegd door Astrid een conflict met een andere extensie.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
12 aug 2013 14:22
Ik ga alle extensies nalopen en anders rest er niets anders dan Joomla er opnieuw overheen te zetten.
- mcent
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
12 aug 2013 16:36
Uiteindelijk is het nu wel GELUKT!
Ik wilde Joomla 2.5.14 over de versie heenzetten en kreeg toen een waarschuwing dat het niet gelukt was. Na enig zoekwerk zag ik de post van Astrid over de absolute path, die klopte bij mij niet.
Na dit verandert te hebben kon een schone versie over de bestaande Joomla heen worden geschreven en dat loste het probleem op!
Bedankt iedereen voor jullie input, ik kan nu weer rustig slapen!
Ik wilde Joomla 2.5.14 over de versie heenzetten en kreeg toen een waarschuwing dat het niet gelukt was. Na enig zoekwerk zag ik de post van Astrid over de absolute path, die klopte bij mij niet.
Na dit verandert te hebben kon een schone versie over de bestaande Joomla heen worden geschreven en dat loste het probleem op!
Bedankt iedereen voor jullie input, ik kan nu weer rustig slapen!
- mcent
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 1.016 seconden