Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
een link in de foto of afbeelding
09 aug 2013 14:15 - 09 aug 2013 14:16
dag,
Graag had ik de oplossing hiervan:het is de bedoeling dat je in de JCE als je op de afbeelding klikt dat je naar een ander site of je eigen pagina doorgestuurd woord.Wat moet ik hier voor doen of gebruiken.
Mijn site is gemaakt met artisteer
mvg,kurt
Graag had ik de oplossing hiervan:het is de bedoeling dat je in de JCE als je op de afbeelding klikt dat je naar een ander site of je eigen pagina doorgestuurd woord.Wat moet ik hier voor doen of gebruiken.
Mijn site is gemaakt met artisteer
mvg,kurt
Laatst bewerkt 09 aug 2013 14:16 door kurt.km.
- kurt.km
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
09 aug 2013 14:59
Afbeelding selecteren en dan in de toolbar het link icoontje kiezen (kettinkje). Dan kan je daar de interne link kiezen of een externe url plakken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
09 aug 2013 16:23 - 09 aug 2013 16:25
dag
Heb ik gedaan. het lukt niet
Ik klik op de afbeeling en ik krijg een vegroot afbeelding
vg;kurt
Heb ik gedaan. het lukt niet
Ik klik op de afbeeling en ik krijg een vegroot afbeelding
vg;kurt
Laatst bewerkt 09 aug 2013 16:25 door kurt.km.
- kurt.km
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
09 aug 2013 17:04 - 09 aug 2013 17:04
Kurt,
Welke editor gebruik je?
Met JCE kun je na het klikken op het 'kettinkje' kiezen om een URL in te voeren of daarnaast op het icoontje te klikken om door te verwijzen naar de grote afbeelding.
Bij de eerste optie door eenvoudig de URL in te voeren en eventueel onderaan nog aan te geven of de link moet worden geopend in hetzelfde of een nieuw venster, heb je wat jij vraagt.
Welke editor gebruik je?
Met JCE kun je na het klikken op het 'kettinkje' kiezen om een URL in te voeren of daarnaast op het icoontje te klikken om door te verwijzen naar de grote afbeelding.
Bij de eerste optie door eenvoudig de URL in te voeren en eventueel onderaan nog aan te geven of de link moet worden geopend in hetzelfde of een nieuw venster, heb je wat jij vraagt.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Laatst bewerkt 09 aug 2013 17:04 door WoodyF4u.
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
11 aug 2013 09:31
Dag
het lukt nog steeds niet
ik gebruik jce 2.3.3.2
Ik zal u even de site laten zien
www.also-vriendenkring .be
het lukt nog steeds niet
ik gebruik jce 2.3.3.2
Ik zal u even de site laten zien
www.also-vriendenkring .be
- kurt.km
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
11 aug 2013 09:50 - 11 aug 2013 09:53
Selecteer de foto
Klik op het kettinkje voor de koppeling.
In het popup schermpje kun je nu gaan linken naar een artikel: klik op artikelen, selecteer het artikel
of naar een menu-item. klik op het plusje voor het menu en zoek het menu-item waarnaar je wilt klikken.
Wil je naar een externe url linken. type of plak die url dan in het vak van de url. Je hebt daar nu gelinkt naar je afbeelding, maar je moet daar dan wel de externe website vermelden.
Klik op het kettinkje voor de koppeling.
In het popup schermpje kun je nu gaan linken naar een artikel: klik op artikelen, selecteer het artikel
of naar een menu-item. klik op het plusje voor het menu en zoek het menu-item waarnaar je wilt klikken.
Wil je naar een externe url linken. type of plak die url dan in het vak van de url. Je hebt daar nu gelinkt naar je afbeelding, maar je moet daar dan wel de externe website vermelden.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 11 aug 2013 09:53 door Romke.
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.795 seconden