Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Problemen met weergave artikelinfo Virtuemart na inloggen.
Problemen met weergave artikelinfo Virtuemart na inloggen.
12 aug 2013 18:54
Beste forum leden,
ik zit met een wel zeer vreemd probleem. Ik heb voor een klant een website gemaakt, www.aqualineo.be . Het artikelassortiment is opgebouwd met Virtuemart en werkt naar behoren, behalve van het moment dat een gebruiker zich aanlogt om de beschermde pagina's te kunnen zien. Dan werken de thumbnails in Virtuemart niet meer. Je kan testen met de login: gast, pwd: gast. Gebruikersniveau is 1 niveau achter public. Het vreemde is dat als je inlogt als administrator de thumbnails (artikelgegevens) wel perfect werken. Wie weet hier raad mee ?
ik zit met een wel zeer vreemd probleem. Ik heb voor een klant een website gemaakt, www.aqualineo.be . Het artikelassortiment is opgebouwd met Virtuemart en werkt naar behoren, behalve van het moment dat een gebruiker zich aanlogt om de beschermde pagina's te kunnen zien. Dan werken de thumbnails in Virtuemart niet meer. Je kan testen met de login: gast, pwd: gast. Gebruikersniveau is 1 niveau achter public. Het vreemde is dat als je inlogt als administrator de thumbnails (artikelgegevens) wel perfect werken. Wie weet hier raad mee ?
- graphicdsign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
13 aug 2013 09:26
Ik zie wel thumbnails als ik inlog, maar de artikelinformatie gaat helemaal "de mist" in. Wat bedoel je hiermee?
Eigen niveau aangemaakt of gewoon Geregistreerd gekozen?Gebruikersniveau is 1 niveau achter public
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
13 aug 2013 09:33
Hoi Astrid,
ik heb het niveau 'geregistreerd' hernoemd naar 'dealers'. Is daar iets mis ? Wij werken ook met ACL manager maar volgens mij is dit ook correct ingesteld.
ik heb het niveau 'geregistreerd' hernoemd naar 'dealers'. Is daar iets mis ? Wij werken ook met ACL manager maar volgens mij is dit ook correct ingesteld.
- graphicdsign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
13 aug 2013 09:59
Zou het zo niet weten. Maar wat gebeurt er als je 1 van die dealers Auteur maakt bijvoorbeeld. Neem aan dat je daar geen aangepaste variant van hebt? Gewoon even om te testen of dat toch misschien de oorzaak is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
13 aug 2013 15:26
Hoi Astrid,
ik ben er uit! Je moet in Virtuemart elke gebruiker een klant ID toekennen (door de aanvullende gegevens te vervolledigen kent het systeem een klant ID nummer toe aan deze klant) en dan werkt het perfect. Mag dus een slotje op.
ik ben er uit! Je moet in Virtuemart elke gebruiker een klant ID toekennen (door de aanvullende gegevens te vervolledigen kent het systeem een klant ID nummer toe aan deze klant) en dan werkt het perfect. Mag dus een slotje op.
- graphicdsign
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.954 seconden