Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Foutmelding libraries/joomla/html/behavior.php on line 239
14 aug 2013 14:47
Hallo,
Op één of andere manier krijg ik nu op meerdere websites op subdomeinen de foutmelding
Fatal error: Call to undefined method JHtml::getJSObject() in (hier staat dan nog een hele padverwijzing) /public_html/kinf/libraries/joomla/html/sliders.php on line 111
Op één website kreeg ik de frontend niet te zien, maar nog wel het inlogschermpje en op de andere juist wel de frontend maar niet de backend. Ik heb ergens in een topic op dit forum gelezen dat je
moet veranderen naar
Bij één site levert dit wel een inlogscherm op maar krijg dan vervolgens de melding maar dan in libraries/joomla/html/behavior.php on line 239. Ook ziet de admin er anders uit dan hoort qua vormgeving. Ontbrekende kleuren, vlakken etc.
Ik begrijp niet hoe dit kan. Wie weet raad?
Op één of andere manier krijg ik nu op meerdere websites op subdomeinen de foutmelding
Fatal error: Call to undefined method JHtml::getJSObject() in (hier staat dan nog een hele padverwijzing) /public_html/kinf/libraries/joomla/html/sliders.php on line 111
Op één website kreeg ik de frontend niet te zien, maar nog wel het inlogschermpje en op de andere juist wel de frontend maar niet de backend. Ik heb ergens in een topic op dit forum gelezen dat je
Code:
$options = JHtml::getJSObject($opt);
Code:
echo JHtml::_('sliders.start', 'slider-id', array('useCookie'=>1));
Ik begrijp niet hoe dit kan. Wie weet raad?
- Inge_123
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
14 aug 2013 15:42
Over welke joomla versie gaat het precies? Het pad is sowieso vreemd naar sliders.php. Dat zou moeten zijn
Ik heb ergens een vaag vermoeden dat je geprobeerd hebt om naar Joomla 3 te updaten, zou dat kunnen?
En ook behavior.php staat in diezelfde map./libraries/joomla/html/html/sliders.php
Ik heb ergens een vaag vermoeden dat je geprobeerd hebt om naar Joomla 3 te updaten, zou dat kunnen?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
14 aug 2013 16:16
Eén website is in ieder geval versie 2.5.14. Die ander weet ik niet, want ik kan niet meer in de admin komen. Het is inderdaad heel goed mogelijk dat een update is geprobeerd, die instelling had ik namelijk op automatisch staan heb ik gezien.
Het pad wordt wel zo aangegeven en de bestanden zijn daar ook wel te vinden.
Is een backup terug zetten door de hosting een idee? Of is het anders eenvoudig op te lossen?
De templates die ik gebruikt zijn geloof ik ook niet geschikt voor Joomla 3, dat zou toch aangegeven moeten worden wanneer een automatische update wordt gedaan of zie ik dat verkeerd>
Het pad wordt wel zo aangegeven en de bestanden zijn daar ook wel te vinden.
Is een backup terug zetten door de hosting een idee? Of is het anders eenvoudig op te lossen?
De templates die ik gebruikt zijn geloof ik ook niet geschikt voor Joomla 3, dat zou toch aangegeven moeten worden wanneer een automatische update wordt gedaan of zie ik dat verkeerd>
- Inge_123
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
14 aug 2013 16:27
Joomla update nooit automatisch, dus ik vermoed dat je je sites hebt geïnstalleerd met Installatron, anders kan ik het niet verklaren.
En ik vermoed inderdaad dat de enige oplossing is om een backup terug te zetten. En let dan wel op dat je eerst je hele submap leegmaakt!
En ik vermoed inderdaad dat de enige oplossing is om een backup terug te zetten. En let dan wel op dat je eerst je hele submap leegmaakt!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
14 aug 2013 16:30
Inderdaad met Installatron.
Die map moet leeg omdat anders bestanden blijven staan zeker?
Die map moet leeg omdat anders bestanden blijven staan zeker?
- Inge_123
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
14 aug 2013 16:33
Klopt. En dan schiet je er nog niks mee op.
Volgens mij kan je trouwens bij Installatron de updates uitschakelen. Zou ik ook even naar kijken als ik jou was.
En mijn advies is om Installatron nooit te gebruiken en gewoon handmatig te installeren.
Volgens mij kan je trouwens bij Installatron de updates uitschakelen. Zou ik ook even naar kijken als ik jou was.
En mijn advies is om Installatron nooit te gebruiken en gewoon handmatig te installeren.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
14 aug 2013 16:33
Oke, bedankt voor de tip.
- Inge_123
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
14 aug 2013 17:10
Is dit dan zo opgelost? Hebben de antwoorden je geholpen?
Je kunt na een laatste bericht je topic zelf sluiten met de groene knop: Opgelost
Je kunt na een laatste bericht je topic zelf sluiten met de groene knop: Opgelost
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
Tijd voor maken pagina: 0.725 seconden