Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost custom html module bewerken in front-end
custom html module bewerken in front-end
15 aug 2013 15:23
Hey,
Ik wil graag als super-user mijn inhoud op mijn site rechtstreeks kunnen bewerken via de front-end van de site.
Dit lukt perfect met de artikelen, maar als ik een aangepaste html module gebruik met inhoud krijg ik nergens op de homepagina de "bewerk artikel" knop te zien.
Ik heb nogthans in de admin als ik een aangepaste html module aanmaak bij basisopties de bewerk inhoud keuze op ja staan. Mijn rechten staan ook in orde aangezien ik super-user ben, is er nog ergens iets dat ik over het hoofd zie?
Mijn joomla versie is 2.5.14
De website is www.hoeveelkosteenepc.be maar deze staat nog niet online voor publiek.
Bedankt,
Nico
Ik wil graag als super-user mijn inhoud op mijn site rechtstreeks kunnen bewerken via de front-end van de site.
Dit lukt perfect met de artikelen, maar als ik een aangepaste html module gebruik met inhoud krijg ik nergens op de homepagina de "bewerk artikel" knop te zien.
Ik heb nogthans in de admin als ik een aangepaste html module aanmaak bij basisopties de bewerk inhoud keuze op ja staan. Mijn rechten staan ook in orde aangezien ik super-user ben, is er nog ergens iets dat ik over het hoofd zie?
Mijn joomla versie is 2.5.14
De website is www.hoeveelkosteenepc.be maar deze staat nog niet online voor publiek.
Bedankt,
Nico
- twojoint
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
15 aug 2013 15:52
Hallo twojoint,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Die term bewerk inhoud is misschien wat verwarrend. Dat betekent alleen dat bepaalde contentplugins zoals bijvoorbeeld email cloaking ook moeten werken in je module. Dus meestal is het ook verstandig om deze op Ja te zetten.
Je kunt modules nooit vanuit de frontend bewerken. Er zijn natuurlijk wel omwegen te bedenken door bijvoorbeeld een artikel in je module te zetten met Articles Anywhere van NoNumber of gebruik te maken van een Nieuwsmodule die artikelen uit een bepaalde categorie ophaalt.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Die term bewerk inhoud is misschien wat verwarrend. Dat betekent alleen dat bepaalde contentplugins zoals bijvoorbeeld email cloaking ook moeten werken in je module. Dus meestal is het ook verstandig om deze op Ja te zetten.
Je kunt modules nooit vanuit de frontend bewerken. Er zijn natuurlijk wel omwegen te bedenken door bijvoorbeeld een artikel in je module te zetten met Articles Anywhere van NoNumber of gebruik te maken van een Nieuwsmodule die artikelen uit een bepaalde categorie ophaalt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
15 aug 2013 16:20
Ok, alvast vriendelijk bedankt. Ik denk dat ik dan zal proberen om via een omweggetje het te laten werken (ik zat zelf al aan een gelijkaardige oplossing te denken).
Ik ben nog redelijk nieuw met joomla dus ik ben al blij dat ik hier redelijk snel geholpen word. (niet zoals op andere fora)
Alvast bedankt, en tot het volgende probleem
Ik ben nog redelijk nieuw met joomla dus ik ben al blij dat ik hier redelijk snel geholpen word. (niet zoals op andere fora)
Alvast bedankt, en tot het volgende probleem

- twojoint
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
15 aug 2013 19:31
Hallo,
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.686 seconden