Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Bericht voor verwijzing, kijk in uw mailbox voor activering
17 aug 2013 13:46
Oke hier mijn vraag 2.
Joomla/ Virtuemart
vraag 2. Als iemand zich heeft geregistreerd dan ontvangen ze een mailtje om de registratie te voltooien. Nu komt er op de website geen bericht te staan dat er een mailtje is gestuurd naar ze, hoe in te stellen dat dit bericht wel te zien is voor die geregistreerd heeft.
Cas.
Joomla/ Virtuemart
vraag 2. Als iemand zich heeft geregistreerd dan ontvangen ze een mailtje om de registratie te voltooien. Nu komt er op de website geen bericht te staan dat er een mailtje is gestuurd naar ze, hoe in te stellen dat dit bericht wel te zien is voor die geregistreerd heeft.
Cas.
- CasvS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
17 aug 2013 13:54
Als er geen bericht komt, dan vermoed ik dat dat veroorzaakt wordt door een ontbrekende definitie in de css van je template.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Of geef een link naar je site.
Tip: maak gebruik van de Firebug-addon voor Firefox (links naar deze tool hier te vinden). Met deze tool kan je o.a. van ieder onderdeel van de site de css definities achterhalen en waar in welk bestand ze staan. Tevens kan je met deze tool in de betreffende pagina van je site veranderingen aanbrengen in de css definities en meteen zien wat het effect is (later evt. wel zelf de aanpassingen aanbrengen in css bestanden).
Of geef een link naar je site.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
17 aug 2013 13:59 - 17 aug 2013 14:33
Bedoel je dat je een link wilt hebben van de website waar we mee bezig zijn !!!!!
Groet, cas
Edit Jelle.
Ik heb je quote weggehaald. Het heeft geen zin om een voorgaand bericht te quoten.
Groet, cas
Edit Jelle.

Laatst bewerkt 17 aug 2013 14:33 door Jelle.
- CasvS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
17 aug 2013 14:01
Klopt. Je hebt twee opties
- Je probeert het zelf te achterhalen met Firebug
- Je geeft een link naar je website zodat de leden mee kunnen kijken met Firebug
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
17 aug 2013 14:14 - 17 aug 2013 14:35
Oke duidelijk 
Ik heb nu even het volgende gedaan. een korte link gemaakt. dit is de link naar de draaiende oude website. Daar staat een link naar de webwinkel waar nu aan gewerkt word. iturl.nl/sn7D2I
Edit Jelle.
Ik heb je quote weggehaald. Het heeft geen zin om een voorgaand bericht te quoten.

Ik heb nu even het volgende gedaan. een korte link gemaakt. dit is de link naar de draaiende oude website. Daar staat een link naar de webwinkel waar nu aan gewerkt word. iturl.nl/sn7D2I
Edit Jelle.

Laatst bewerkt 17 aug 2013 14:35 door Jelle.
- CasvS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
17 aug 2013 14:38
Een directe link zou handiger geweest zijn 
En je hoeft niet elke keer het voorgaande bericht te herhalen in een quote. Dat doe je alleen als je iets wilt aanhalen uit een bericht dat verder naar boven staat.
Ik zie het helaas ook niet, maar heb wel een vermoeden. Ik denk dat je een aangepaste 1.5 template gebruikt en dat die niet goed aangepast is. Zou je sowieso adviseren om een 2.5 template te gaan zoeken omdat deze template met verouderde tabellen werkt.

En je hoeft niet elke keer het voorgaande bericht te herhalen in een quote. Dat doe je alleen als je iets wilt aanhalen uit een bericht dat verder naar boven staat.
Ik zie het helaas ook niet, maar heb wel een vermoeden. Ik denk dat je een aangepaste 1.5 template gebruikt en dat die niet goed aangepast is. Zou je sowieso adviseren om een 2.5 template te gaan zoeken omdat deze template met verouderde tabellen werkt.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
17 aug 2013 14:42
Klopt helemaal. ik zet hier even de link naar de website waar we nu aan het werk zijn.. Ik zet het niet aaneen gesloten omdat google dan ook dit ziet.
Link naar de andere site: l e v e n d e n a t u u r . nl/jupgrade/
Link naar de andere site: l e v e n d e n a t u u r . nl/jupgrade/
- CasvS
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 1.078 seconden