Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

joomla op eigen NAS

joomla op eigen NAS

08 sep 2013 00:45
Hallo allemaal.
Ik heb joomla (Joomla! 2.5.14 ) op een eigen NAS ( ReadyNAS Ultra 6 )thuis geïnstalleerd en daar mijn website in gemaakt.
Ik heb bij hostingdiscounter.nl mijn site naam ( www.stripsite.nl ) door gelinkt naar mijn NAS , op zich werkt alles prima alleen wil ik eigenlijk niet dat je dan mijn ip adres in de url-balk ziet ( 84.24.28.183/Map_Website/ ) is er een mogelijkheid om dit te verbergen.???? . Ik heb op internet gezocht maar kan eigenlijk niets vinden, wat ik ook nog kan begrijpen en uitvoeren.
Weet iemand hier een oplossing op.?? Die ook nog voor een beginneling te begrijpen is.
B.V.D
Rene v Rooij
:blush: :S
  • chinee
  • chinee's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

joomla op eigen NAS

08 sep 2013 01:04 - 08 sep 2013 01:08
Probeer het eens door de dns aan te passen bij je hoster.
Ook kan je de hulp vragen aan de mensen van Tiscom die kunnen je zeker vertellen waar en wat je moet aanpassen,Weet namelijk niet waar hun mee werken, hier gaat alles via DirectAdmin en is het simpel aan te passen.
Laatst bewerkt 08 sep 2013 01:08 door digishops.
  • digishops
  • digishops's berichtenfoto
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.828 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie