Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Hoe kan ik het Gender icoon verwijderen ?
22 sep 2013 17:32 - 22 sep 2013 17:35
Hallo Iedereen,
Ik ben webmaster op een motorsite en heb een irritant probleem.
Irritant omdat ik stomweg de instellingen van het gender icoon niet terug kan vinden.
Geen enkele profiel instelling heeft dit laat staan dat er ergens om een geslacht gevraagd word.
We gebruiken Joomla 2.5.4. laatste versie met het Kuena forum.
Dat gender icoon staat onder je avatar links van je berichten.
Ik heb er al diverse vragen over gekregen van de leden en sta met mijn mond vol tanden.
Jullie willen niet weten hoe vaak ik al niet gezocht heb in de instellingen om dat ding terug te vinden.
Eerlijkheidshalve moet ik stellen het beheer overgenomen te hebben en het is heel goed mogelijk dat een eerdere beheerder slordig is omgesprongen bij het verwijderen van weet ik veel.
Wie kan mij verder helpen om dat ding uitgeschakeld te krijgen zodat het niet meer zichtbaar is of dat ik daadwerkelijk wat mee kan doen.
Noot: Ik zie dat deze site hetzelfde probleem heeft.
Ik ben webmaster op een motorsite en heb een irritant probleem.
Irritant omdat ik stomweg de instellingen van het gender icoon niet terug kan vinden.
Geen enkele profiel instelling heeft dit laat staan dat er ergens om een geslacht gevraagd word.
We gebruiken Joomla 2.5.4. laatste versie met het Kuena forum.
Dat gender icoon staat onder je avatar links van je berichten.
Ik heb er al diverse vragen over gekregen van de leden en sta met mijn mond vol tanden.
Jullie willen niet weten hoe vaak ik al niet gezocht heb in de instellingen om dat ding terug te vinden.
Eerlijkheidshalve moet ik stellen het beheer overgenomen te hebben en het is heel goed mogelijk dat een eerdere beheerder slordig is omgesprongen bij het verwijderen van weet ik veel.
Wie kan mij verder helpen om dat ding uitgeschakeld te krijgen zodat het niet meer zichtbaar is of dat ik daadwerkelijk wat mee kan doen.
Noot: Ik zie dat deze site hetzelfde probleem heeft.
Laatst bewerkt 22 sep 2013 17:35 door Mulroin.
- Mulroin
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
22 sep 2013 18:08
Hallo Mulroin,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Deze site heeft niet hetzelfde probleem, alleen zijn er leden die hun profiel niet aanpassen, maar dat ligt niet aan ons. Ik heb netjes een "meisje" als icoontje.
Als je geen koppeling hebt met Jomsocial of Community Builder, dan kan alleen de gebruiker ervoor zorgen dan zijn/haar profiel up-to-date is.
Je kunt ze eventueel heel eenvoudig verbergen door dit toe te voegen aan je template.css:

Je Joomla versie is verouderd, dus ik raad je aan om te updaten. Heb je hier problemen mee of heb je er een vraag over, maak dan een nieuw draadje aan. Zo blijft het forum overzichtelijk.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Deze site heeft niet hetzelfde probleem, alleen zijn er leden die hun profiel niet aanpassen, maar dat ligt niet aan ons. Ik heb netjes een "meisje" als icoontje.
Als je geen koppeling hebt met Jomsocial of Community Builder, dan kan alleen de gebruiker ervoor zorgen dan zijn/haar profiel up-to-date is.
Je kunt ze eventueel heel eenvoudig verbergen door dit toe te voegen aan je template.css:
Code:
#Kunena .kicon-profile-gender-unknown, #Kunena .kicon-profile-gender-male, #Kunena .kicon-profile-gender-female {
display: none;
}

Je Joomla versie is verouderd, dus ik raad je aan om te updaten. Heb je hier problemen mee of heb je er een vraag over, maak dan een nieuw draadje aan. Zo blijft het forum overzichtelijk.

Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
22 sep 2013 18:42 - 22 sep 2013 18:47
Ongetwijfeld een domme vraag
Welke van de CSS templates bedoel je?
Voor de rest alvast bedankt en volgens de check ben ik up to date.
noot: er is een profiel template die uitstaat maar ook daar is de keuze man/vrouw niet mogelijk.
Deze template lijkt erg veel op die van hier.
Welke van de CSS templates bedoel je?
Voor de rest alvast bedankt en volgens de check ben ik up to date.
noot: er is een profiel template die uitstaat maar ook daar is de keuze man/vrouw niet mogelijk.
Deze template lijkt erg veel op die van hier.
Laatst bewerkt 22 sep 2013 18:47 door Mulroin.
- Mulroin
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
22 sep 2013 18:49
Moeilijk te zeggen, is afhankelijk van je template. template.css, personal.css, custom.css of zoiets. Al je het namelijk in de css van Kunena aanpast, dan ben je het weer kwijt bij een update.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.825 seconden