Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Niet kunnen inloggen via de backend
Niet kunnen inloggen via de backend
29 sep 2013 18:22
Als ik probeer in te loggen in het beheerders gedeelte krijg ik de volgende melding:
Warning: require_once(C:\domains\janwink.nl\wwwroot\administrator\components\com_jce\models\model.php) [function.require-once]: failed to open stream: Permission denied in C:\domains\janwink.nl\wwwroot\libraries\joomla\application\component\model.php on line 187
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'C:\domains\janwink.nl\wwwroot\administrator\components\com_jce\models\model.php' (include_path='.;/PHP5/pear') in C:\domains\janwink.nl\wwwroot\libraries\joomla\application\component\model.php on line 187
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is en wat kan ik er aan doen?????
Naj
Warning: require_once(C:\domains\janwink.nl\wwwroot\administrator\components\com_jce\models\model.php) [function.require-once]: failed to open stream: Permission denied in C:\domains\janwink.nl\wwwroot\libraries\joomla\application\component\model.php on line 187
Fatal error: require_once() [function.require]: Failed opening required 'C:\domains\janwink.nl\wwwroot\administrator\components\com_jce\models\model.php' (include_path='.;/PHP5/pear') in C:\domains\janwink.nl\wwwroot\libraries\joomla\application\component\model.php on line 187
Wie kan mij vertellen wat er aan de hand is en wat kan ik er aan doen?????
Naj
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
29 sep 2013 19:12 - 29 sep 2013 19:28
Het lijkt erop dat je de site lokaal draait. is dat zo?
Ik zou op voorhand namelijk willen weten of je iets met updates hebt gedaan op het serverdeel.
Indien je bij een provider je site hebt gehost is het handig om daar te informeren of er iets is gewijzigd.
En bovenal is het handig om te weten of je mogelijk net voor deze verstoring iets in de back-end van je site hebt aangepast of geupdate.
Ik zou op voorhand namelijk willen weten of je iets met updates hebt gedaan op het serverdeel.
Indien je bij een provider je site hebt gehost is het handig om daar te informeren of er iets is gewijzigd.
En bovenal is het handig om te weten of je mogelijk net voor deze verstoring iets in de back-end van je site hebt aangepast of geupdate.
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
Laatst bewerkt 29 sep 2013 19:28 door Peter. Reden: typo
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
30 sep 2013 14:01
Hallo Woody,
Ik draai de site niet lokaal ik heb de laatste 2 weken geen problemen gehad met in loggen en heb volgens mij alleen de JCE editor geupdate.
Verder heb ik mijn provider hiervan op de hoogte gesteld kijkne wat zij kunnen doen en ander maar een backup terug zetten
Ik draai de site niet lokaal ik heb de laatste 2 weken geen problemen gehad met in loggen en heb volgens mij alleen de JCE editor geupdate.
Verder heb ik mijn provider hiervan op de hoogte gesteld kijkne wat zij kunnen doen en ander maar een backup terug zetten
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
-
30 sep 2013 14:06
Misschien
hier
even kijken?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 sep 2013 16:06
Hallo Asrid,
Gedaan wat er stond probeer CJE op nieuw te installeren maar krijg nu de volgende melding
weet jij wat er aan de hand is? zie bijlage
GR Naj
Gedaan wat er stond probeer CJE op nieuw te installeren maar krijg nu de volgende melding
weet jij wat er aan de hand is? zie bijlage
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
GR Naj
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
-
30 sep 2013 16:22
het lijkt een beetje op een rechtenprobleem op de mappen van je Joomla!site.
Kijk eens bij Website / Systeeminformatie
En dan het tabblad Maprechten.
Staat daar alles groen (schrijfbaar) ?
Kijk eens bij Website / Systeeminformatie
En dan het tabblad Maprechten.
Staat daar alles groen (schrijfbaar) ?
Met vriendelijke groet,
Wouter Compactweb.nl
Wouter Compactweb.nl
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum. |
- WoodyF4u
-
- Moderator + Nieuwsteam
-
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
-
30 sep 2013 16:39
Of even via extensiebeheer, waar je nu gelukkig wel weer bijkunt, alles van JCE verwijderen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
30 sep 2013 16:54
Hallo Astrid,
Als ik JCE probeer te verwijderen krijg ik alleen maar foutmeldingen. Als ik via ftp in de desbetreffende map kijk staat dit er gewoon
Kan ik via FTP dit verwijderen? en dan opnieuw proberen te installeren of moet er ook in de database nog wat weggegooid worden
Als ik JCE probeer te verwijderen krijg ik alleen maar foutmeldingen. Als ik via ftp in de desbetreffende map kijk staat dit er gewoon
Kan ik via FTP dit verwijderen? en dan opnieuw proberen te installeren of moet er ook in de database nog wat weggegooid worden
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- Naj Kwin
-
Heeft onderwerp gestart
-
30 sep 2013 17:09
Neem aan dat je een backup hebt gemaakt voordat je hiermee begon?
Kan zijn dat de belangrijkste bestanden en databaseverwijzingen nu weg zijn en dat je gewoon kunt installeren.
Anders inderdaad handmatig verwijderen via ftp. Dan weer proberen om te installeren. Lukt het dan nog niet, dan idd via database alles van JCE verwijderen.
Kan zijn dat de belangrijkste bestanden en databaseverwijzingen nu weg zijn en dat je gewoon kunt installeren.
Anders inderdaad handmatig verwijderen via ftp. Dan weer proberen om te installeren. Lukt het dan nog niet, dan idd via database alles van JCE verwijderen.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.793 seconden