Met geen een mogelijkheid kan ik een superadministrator aanpassen. Iedere keer krijg ik de mededeling: Opslaan mislukt door de volgende fout: Gebruikersnaam is bezet
Het maakt niet uit of ik inlog onder mijn eigen naam of de naam van deze superadministrator. Mijn eigen superadministrator kan ik wel aanpassen, maar dat is niet relevant. Het account van deze superadministrator is ook gelinkt naar Virtuemart, daardoor kan er ook niks aangepast worden in de configuratie van de winkel, zoals naam, adres enz.
Dit probleem deed zich al voor in Joomla 1.5 en nu is de site gemigreerd naar 2.5 alsook VM naar 2, en het probleem blijft hetzelfde.
Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.
Bedankt! Nu kan ik alles weer aanpassen, moest nog wel een ander emailadres ingeven.
Op de eea manier had het daar ook iets mee te maken, omdat ik daar ook steeds dezelfde foutmelding kreeg, en nu ook niet meer
Alle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!