Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
knoppen Add This niet zichtbaar op frontpage
01 okt 2013 11:16
Op de website
www.stiphoutnu.nl
heb ik het component AddThis draaien.
Eerst stond ook op de voorpagina de mogelijkheid om een artikel bijvoorbeeld op FB te liken. Van de ene op de andere dag stond het er niet meer en ik krijg het niet meer uitgevogeld.
Ik heb het component al een keer opnieuw geinstalleerd, heb 'show on frontpage' uit en weer aan gezet.
Site draait op Joomla 2.5.11
AddThis versie 1.1.7
Eerst stond ook op de voorpagina de mogelijkheid om een artikel bijvoorbeeld op FB te liken. Van de ene op de andere dag stond het er niet meer en ik krijg het niet meer uitgevogeld.
Ik heb het component al een keer opnieuw geinstalleerd, heb 'show on frontpage' uit en weer aan gezet.
Site draait op Joomla 2.5.11
AddThis versie 1.1.7
- Bigmama
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
-
01 okt 2013 11:35
Dit probleem is bekend, alleen weet ik niet of het al opgelost is. Je moet sowieso updaten naar Joomla 2.5.14 en kijk voor de zekerheid ook even of er een nieuwe versie van de extensie beschikbaar is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 okt 2013 11:37
Oké, ik ga updaten.
Heb geprobeerd of er een nieuwere versie is van de plugin, maar die kan ik niet vinden ...
Misschien kan ik beter een andere eenvoudige plugin installeren.
Een waarbij ik met een druk op de knop op alles pagina's kan delen, maar waarbij ik in een specifiek document kan zetten dat ik het niet wil hebben staan.
Ik ga zoeken, er zijn er zoveel!
Heb geprobeerd of er een nieuwere versie is van de plugin, maar die kan ik niet vinden ...
Misschien kan ik beter een andere eenvoudige plugin installeren.
Een waarbij ik met een druk op de knop op alles pagina's kan delen, maar waarbij ik in een specifiek document kan zetten dat ik het niet wil hebben staan.
Ik ga zoeken, er zijn er zoveel!
- Bigmama
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
02 okt 2013 14:17
Joomla is geupdate
Extensieversie is de laatste versie
Andere extensies hebben niet zo eenvoudig de mogelijkheid een artikel uit te sluiten van AddThis
Iemand een eenvoudige extensie die dit wel doet?
Extensieversie is de laatste versie
Andere extensies hebben niet zo eenvoudig de mogelijkheid een artikel uit te sluiten van AddThis
Iemand een eenvoudige extensie die dit wel doet?
- Bigmama
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
02 okt 2013 15:33
Of je vraag even bij de makers neerleggen of
hier
even kijken voor een override.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.761 seconden