Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
jQuery icm Joomla
jQuery icm Joomla
17 okt 2013 11:28 - 17 okt 2013 11:35
Als ik de css toevoegen en ik verander nog wat tekst dan verandert wel
jsfiddle.net/robdegekste/aqNAj/4/
maar niet
fiddle.jshell.net/robdegekste/aqNAj/2/show/?name=result
Hoe los ik dit op? Zit al te denken naar het delen an jsfiddle maar dan kom ik uit op jsfiddle.net/robdegekste/aqNAj/4/embedded/result/
Deze is inclusief de CSS code van jou jsfiddle.net/robdegekste/P9Kgs/
Moet nu alleen even kijken hoe ik een show/2name=result krijg, dat heb je handig gedaan
De mijn code van P9Kgs al verwisseld maar dat werkt nog niet.
Heb de hoogte aangepast echter loopt de informatie niet door, die loopt maximaal tot de landkaart zie ik, hmmm.
Hoe los ik dit op? Zit al te denken naar het delen an jsfiddle maar dan kom ik uit op jsfiddle.net/robdegekste/aqNAj/4/embedded/result/
Deze is inclusief de CSS code van jou jsfiddle.net/robdegekste/P9Kgs/
Moet nu alleen even kijken hoe ik een show/2name=result krijg, dat heb je handig gedaan

De mijn code van P9Kgs al verwisseld maar dat werkt nog niet.
Heb de hoogte aangepast echter loopt de informatie niet door, die loopt maximaal tot de landkaart zie ik, hmmm.
Laatst bewerkt 17 okt 2013 11:35 door robdegekste.
- robdegekste
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
jQuery icm Joomla
17 okt 2013 11:39
Die wrapper definitie moet je toevoegen aan style.css van je eigen template, dus op je eigen site en niet in jsfiddle.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
jQuery icm Joomla
17 okt 2013 11:40 - 17 okt 2013 11:44
Werkt perfect! Nu kijken hoe ik de tekst mooi krijg en dan is het gewoon af, kan het bijna niet geloven zeg.
Trouwens ik heb nu jsfiddle.net/robdegekste/P9Kgs/show/?name=result gebruikt omdat ik bij de oude jsfiddle de verandering niet werd door gevoerd. Heb wel op update geklikt maar op de site werkte dit niet door.
Heb de hoogte van de wrapper aangepast, dat is ook goed te zien maar de tekst komt nog niet lager, even verder kijken. Zit dit ook soms in css of ergens anders?
Trouwens ik heb nu jsfiddle.net/robdegekste/P9Kgs/show/?name=result gebruikt omdat ik bij de oude jsfiddle de verandering niet werd door gevoerd. Heb wel op update geklikt maar op de site werkte dit niet door.
Heb de hoogte van de wrapper aangepast, dat is ook goed te zien maar de tekst komt nog niet lager, even verder kijken. Zit dit ook soms in css of ergens anders?
Laatst bewerkt 17 okt 2013 11:44 door robdegekste.
- robdegekste
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
jQuery icm Joomla
17 okt 2013 14:34
Sorry, maar ik ga hier geen tijd meer aan besteden. Als jij in andere fora aangeeft dat je dit maar een noodoplossing vindt dan is het zonde van mijn energie.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
jQuery icm Joomla
17 okt 2013 15:40
Dat is achteraf te lomp geformuleerd en zo bedoel ik het niet. Door jou is het namelijk zover gekomen dat het er uit zoals nu, super mooi. Ik bedoelde te zeggen dat ik graag het script heb draaien in een artikel van Joomla zodat ik niet afhankelijk ben van een andere site.
Dus ik wil u heel graag bedanken. Voor de mensen dit die ook willen gebruiken.
In css heb ik overflow;auto gezet ipv overflow;hidden, nu wordt de scrollbalk netjes getoond.
Verder heb ik bij content width auto gezet waardoor je alleen een scrollbalk krijgt bij het naar beneden scrollen. Dus nogmaals, het was zeker geen verloren energie want het resultaat is juist zo mooi geworden.
Dus ik wil u heel graag bedanken. Voor de mensen dit die ook willen gebruiken.
In css heb ik overflow;auto gezet ipv overflow;hidden, nu wordt de scrollbalk netjes getoond.
Verder heb ik bij content width auto gezet waardoor je alleen een scrollbalk krijgt bij het naar beneden scrollen. Dus nogmaals, het was zeker geen verloren energie want het resultaat is juist zo mooi geworden.
- robdegekste
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
jQuery icm Joomla
17 okt 2013 15:43
Aangezien je dus blijkbaar verder gaat met de bijna onmogelijke taak om het script werkend te krijgen sluit ik dit draadje dan maar.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.863 seconden