Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost separate rechten instellen bij uitvoeren van Jcomment (compo
separate rechten instellen bij uitvoeren van Jcomment (compo
22 okt 2013 09:30
Wie kan mij helpen met een hint of anders met het volgende probleem. Aan een bepaald persoon wil ik rechten verlenen voor reviews te beoordelen en vrij te geven (Jcomment). In de rest van de backend mag deze persoon geen rechten krijgen. Is dit mogelijk ?
groet
Jos
groet
Jos
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
- Regelmatige bezoeker van Joomla!NL
-
22 okt 2013 10:01
Er is een optie om een e-mail te sturen naar degene die jij de rechten geeft. Dan krijgt die persoon gewoon een e-mail met een link, waardoor in de frontend comments gewoon goedgekeurd worden. Heb het nog niet uitgebreid getest, maar volgens mij hoef je niets met rechten in de backend te doen.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
22 okt 2013 10:10
Hi Astrid, Klinkt heel mooi , maar ik zie ff nog niet hoe dat zou kunnen werken.
De review wordt ingestuurd, die staat wat publiciteit betreft nog op NO, enkele storende fouten moeten worden gecorrigeerd en dan publiciteit op YES. Dat is zowat de procedure. Waar pas ik nu de e-mail in ..?
groetjes,
Jos
De review wordt ingestuurd, die staat wat publiciteit betreft nog op NO, enkele storende fouten moeten worden gecorrigeerd en dan publiciteit op YES. Dat is zowat de procedure. Waar pas ik nu de e-mail in ..?
groetjes,
Jos
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
-
22 okt 2013 15:22
Je vraagt dit:
Settings voor e-mailnotificatie:
Settings voor gebruikersgroep (heb hier voor auteur gekozen, laagste niveau van frontend rechten)
Daar geef ik een oplossing voor. Nu wil je dat die persoon ook eventueel kan editten, kan ook overigens.rechten verlenen voor reviews te beoordelen en vrij te geven
Settings voor e-mailnotificatie:
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Settings voor gebruikersgroep (heb hier voor auteur gekozen, laagste niveau van frontend rechten)
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
22 okt 2013 16:19 - 22 okt 2013 17:16
Hi Astrid,
Erg bedankt, maar er is iets merkwaardigs. (test in localhost gedaan) Als ik 1 wijziging heb aangebracht en opslaan heb gebruik. Lukt het niet om een volgende review te wijzigen. Moet eerst uitloggen en weer inloggen en dan gaat het wel.
Maar in principe zal het niet vaak voorkomen dat er 2 of meer items komen waar wijzigingen in komen.
Fijne avond
Jos
[strike]Astrid, Als ik een htlm module aanmaak zou dan op de zelfde manier toegang kunnen worden gegeven alleen maar voor wijzigingen in die ene module. Maar ik denk dat dit een nieuw draadje is dus dat ga ik nu doen Sorry[/strike]
Erg bedankt, maar er is iets merkwaardigs. (test in localhost gedaan) Als ik 1 wijziging heb aangebracht en opslaan heb gebruik. Lukt het niet om een volgende review te wijzigen. Moet eerst uitloggen en weer inloggen en dan gaat het wel.
Maar in principe zal het niet vaak voorkomen dat er 2 of meer items komen waar wijzigingen in komen.
Fijne avond
Jos
[strike]Astrid, Als ik een htlm module aanmaak zou dan op de zelfde manier toegang kunnen worden gegeven alleen maar voor wijzigingen in die ene module. Maar ik denk dat dit een nieuw draadje is dus dat ga ik nu doen Sorry[/strike]
Laatst bewerkt 22 okt 2013 17:16 door Astrid.
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
-
22 okt 2013 17:16
Snap ik niet. Net even getest.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
22 okt 2013 19:00
Hi Astrid,
Ik zal nog eens goed de instellingen die in je voorbeeld zijn aangevinkt nog eens bekijken. Ik zie n.l. ook dat ik bijv. X delete bij mij zie staan. Ga morgen deze op de website zelf zetten en dan kijken of het dan wel lukt. Dank je en fijne avond
groetjes
Jos
Ik zal nog eens goed de instellingen die in je voorbeeld zijn aangevinkt nog eens bekijken. Ik zie n.l. ook dat ik bijv. X delete bij mij zie staan. Ga morgen deze op de website zelf zetten en dan kijken of het dan wel lukt. Dank je en fijne avond
groetjes
Jos
- zjoskebest
-
Heeft onderwerp gestart
-
Tijd voor maken pagina: 0.790 seconden