Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Menu verdwijnt achter panotour
29 okt 2013 22:11
Hoi mensen.
Heb op een website een panotour staan op de voorpagina.
Www.bodystyle-venlo.nl
Het probleem is dat het uitklapbaar menu bij sommige, oudere browsers achter de panotour verdwijnt en in de ios doet die het ook niet optimaal.
De website is 2.5
De template gemaakt met artisteer 3
De panotour is ingebouwd als wrapper op positie banner 1 van de template welke ik heel vaak gebruik voor de slideshows en daar levert die geen problemen op.
Heeft iemand ervaring met dit specifiek probleem?
Heb op een website een panotour staan op de voorpagina.
Www.bodystyle-venlo.nl
Het probleem is dat het uitklapbaar menu bij sommige, oudere browsers achter de panotour verdwijnt en in de ios doet die het ook niet optimaal.
De website is 2.5
De template gemaakt met artisteer 3
De panotour is ingebouwd als wrapper op positie banner 1 van de template welke ik heel vaak gebruik voor de slideshows en daar levert die geen problemen op.
Heeft iemand ervaring met dit specifiek probleem?
Discussie gesloten.
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
30 okt 2013 08:48
Komt vaker voor inderdaad en met name met Artisteer templates. Misschien dat je
hier
een oplossing vindt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
30 okt 2013 10:57
Hoi Astrid,
Bedankt voor de snelle respons.
Heb er even snel overheen gelezen, ben echter bang dat dit mijn pet te boven gaat.
Zal straks nog een keer heel rustig lezen, mocht het echter te gecompliceteerd zijn omdat dit iets nieuws is zou ik dan je hulp of wat begeleiding van het forum evt. Jij kunnen verwachten.
Met wat simpele instructies krijg ik het wel geregeld heb de rest ook zelf geleerd incl. Een deel van de css.
Alvast mijn dank. Mvg jack
Bedankt voor de snelle respons.
Heb er even snel overheen gelezen, ben echter bang dat dit mijn pet te boven gaat.
Zal straks nog een keer heel rustig lezen, mocht het echter te gecompliceteerd zijn omdat dit iets nieuws is zou ik dan je hulp of wat begeleiding van het forum evt. Jij kunnen verwachten.
Met wat simpele instructies krijg ik het wel geregeld heb de rest ook zelf geleerd incl. Een deel van de css.
Alvast mijn dank. Mvg jack
Discussie gesloten.
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
02 nov 2013 19:04
Hoi astrid en forum.
De oplossing die mij aan de hand gedaan werd gaat om eerlijk te zijn mijn pet een beetje te boven!
Is er iemand die het mij een beetje uit kan leggen zodat ik het wel begrijp.
Alvast bij voorbaat mijn dank, mvg Dar
De oplossing die mij aan de hand gedaan werd gaat om eerlijk te zijn mijn pet een beetje te boven!
Is er iemand die het mij een beetje uit kan leggen zodat ik het wel begrijp.
Alvast bij voorbaat mijn dank, mvg Dar
Discussie gesloten.
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
03 nov 2013 09:03
Moet ik ook gokken. Als je in de broncode van je panotour kunt komen, dan zou dit kunnen werken:
vervang:
door:
vervang:
Code:
<div id="tour"> <object width="100%" height="100%"> <embed src="bodystylevirtualtour.swf" width="100%" height="100%" allowFullScreen="true" ></embed> </object> </div>
door:
Code:
<div id="tour"> <object width="100%" height="100%"> <param name=”wmode” value=”transparent”> <embed src="bodystylevirtualtour.swf" width="100%" height="100%" allowFullScreen="true" ></embed> </object> </div>
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
03 nov 2013 11:42
Hoi astrid, bedankt voor je antwoord en poging tot hulp.
Om eerlijk te zijn is dit mijn eerste en hoop laatste panotour.
Hij is wel leuk en net helpt de sportschool van een hele hoop persoonlijke touren af maar het was ook een kreng om in te bouwen, wat achteraf bleek eigenlijk heel makkelijk.
De broncode, tja! Waar te vinden.
Ga er vanuit dat deze in het html bestand zit waarvan er maar eentje is bij de panotour?
Alvast bedankt voor elke reactie, mvg dar
Om eerlijk te zijn is dit mijn eerste en hoop laatste panotour.
Hij is wel leuk en net helpt de sportschool van een hele hoop persoonlijke touren af maar het was ook een kreng om in te bouwen, wat achteraf bleek eigenlijk heel makkelijk.
De broncode, tja! Waar te vinden.
Ga er vanuit dat deze in het html bestand zit waarvan er maar eentje is bij de panotour?
Alvast bedankt voor elke reactie, mvg dar
Discussie gesloten.
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
03 nov 2013 13:16
Heb je al gekeken in dat html bestand? Ik ga daar wel vanuit, maar ik heb dat bestand niet.
Groetjes, Astrid
sluiten
Discussie gesloten.
- Astrid
-
-
06 nov 2013 22:34
Hoi Astrid,
sorry voor de late respons maar heb het druk gehad.
Heb het html doc. aangepast en geplaatst op de server maar het maakt geen verschil.
heb het originele en de aangepaste documenten erbij gedaan miss heb ik wel wat fout gedaan, wie weet.
graag raad indien tijd.
alvast mijn dank, mvg Dar
sorry voor de late respons maar heb het druk gehad.
Heb het html doc. aangepast en geplaatst op de server maar het maakt geen verschil.
heb het originele en de aangepaste documenten erbij gedaan miss heb ik wel wat fout gedaan, wie weet.
graag raad indien tijd.
alvast mijn dank, mvg Dar
Discussie gesloten.
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 1.142 seconden