Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Menu niet zichtbaar op iphone
Menu niet zichtbaar op iphone
09 nov 2013 14:33
Hoi mensen,
Bouw de templates met artisteer 4
Nou heb ik het uiterlijk van het menu veranderd, dat wil zeggen dat de items nu naast elkaar zichtbaar zijn ipv enkel onder elkaar.
Op alle browsers ziet dit er goed uit alleen keek ik gis met mijn iphone en daar functioneert het menu niet fatsoenlijk.
Op de ipad en resterende browsers doet die het super.
Voorbeeld: www.meursbouwvenlo.nl
Heeft iemand hier een oplossing voor, schijnt dat ik weinig geluk heb met mijn menus!
Alvast mijn dank voor elke reactie, mvg dar
Bouw de templates met artisteer 4
Nou heb ik het uiterlijk van het menu veranderd, dat wil zeggen dat de items nu naast elkaar zichtbaar zijn ipv enkel onder elkaar.
Op alle browsers ziet dit er goed uit alleen keek ik gis met mijn iphone en daar functioneert het menu niet fatsoenlijk.
Op de ipad en resterende browsers doet die het super.
Voorbeeld: www.meursbouwvenlo.nl
Heeft iemand hier een oplossing voor, schijnt dat ik weinig geluk heb met mijn menus!
Alvast mijn dank voor elke reactie, mvg dar
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
09 nov 2013 16:09
Weet niet wat je gedaan hebt, maar zelfs de controle op responsive view in Firefox webdeveloper tools gooit me eruit. Dus kan niet eens kijken wat er niet goed is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
09 nov 2013 18:44
Hoi astrid,
Heb geen idee wat er fout gaat.
Maak de template is artisteer, sla hem op zoals het moet, 2,5 en verder doe ik niets veranderen aan de css dat doe ik meestal later.
Echter, slaat artisteer wel eens vast, geen idee waarom of het aan de prog ligt of aan de comp?
Heb nu artisteer 3 en 4 verwijderd van de laptop en doe alleen 4 opnieuw isntalleren miss is er iets fout gelopen bij de eerste instal!
Heb geen andere manier om templates te maken die net zo simpel ja simpel in ieder geval niet extreem gecompliceerd is als met artisteer.
Vind het wel jammer dat het de laatste tijd steeds fout gaat vooral inzake menus.
Mvg dar
Heb geen idee wat er fout gaat.
Maak de template is artisteer, sla hem op zoals het moet, 2,5 en verder doe ik niets veranderen aan de css dat doe ik meestal later.
Echter, slaat artisteer wel eens vast, geen idee waarom of het aan de prog ligt of aan de comp?
Heb nu artisteer 3 en 4 verwijderd van de laptop en doe alleen 4 opnieuw isntalleren miss is er iets fout gelopen bij de eerste instal!
Heb geen andere manier om templates te maken die net zo simpel ja simpel in ieder geval niet extreem gecompliceerd is als met artisteer.
Vind het wel jammer dat het de laatste tijd steeds fout gaat vooral inzake menus.
Mvg dar
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
09 nov 2013 21:17
Heb een schone instalatie gemaakt van artisteer en de template opnieuw opgeslagen.
Op de iphone is die bruikbaar maar dan heb je ook alles gezegd!
Het uiterlijk veranderd in een soort knopje, als je erop klikt de rest zich eronder uitvouwt maar dat is niet de opzet zoals bij de andere browsers,
Graag raad
Op de iphone is die bruikbaar maar dan heb je ook alles gezegd!
Het uiterlijk veranderd in een soort knopje, als je erop klikt de rest zich eronder uitvouwt maar dat is niet de opzet zoals bij de andere browsers,
Graag raad
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
09 nov 2013 21:31 - 09 nov 2013 21:33
Dat is standaard bij responsive. Enige oplossing is om geen responsive te gebruiken. Overigens is de foto-extensie ook niet responsive.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 09 nov 2013 21:33 door Jelle.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
11 nov 2013 14:06
Hoi astrid, bedankt voor je reactie.
Was niet bekend met de materie responsive en moest het even opzoeken.
Lijkt mij beter dat ik gewoon terug ga naar het basis menu zolang ik blijf werken met artisteer.
Is jammer vond de menus zo mooier maar is niet anders.
Moet maar eens een andere manier gaan zoeken om templates te maken deze winter.
In ieder geval bedankt voor de ondersteuning, mvg dar
Was niet bekend met de materie responsive en moest het even opzoeken.
Lijkt mij beter dat ik gewoon terug ga naar het basis menu zolang ik blijf werken met artisteer.
Is jammer vond de menus zo mooier maar is niet anders.
Moet maar eens een andere manier gaan zoeken om templates te maken deze winter.
In ieder geval bedankt voor de ondersteuning, mvg dar
- Dariuszx
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.734 seconden