Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

Wie kan mij helpen met aantal vertoonde items op de FP

19 nov 2013 11:21
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik deze vraag in de juiste rubriek plaats maar ik probeer het gewoon.

Vroeger, heeeeel vroeger heb ik al eens met Joomla gewerkt en dacht dat dit een makkelijke optie was om een leuke website te maken voor een bedrijfje.
Ben er al een poosje uit en denk dat ik me behoorlijk vergist heb. Er zit enorm veel functionaliteit in Joomla en zie nu door de bomen het bos niet meer.

Ik heb een template waarin ook een aantal items op de FrontPage getoond worden en daaronder staat de knop more om de andere items te kunnen lezen. En nu komt het; hier zit waarschijnlijk een deel van de oorzaak. Ik heb de kolom "latest news" genoemd. Er worden nu onder dat kopje keurig twee items getoond maar helaas d.m.v. de knop more krijg ik niet de ander items te zien. Er komt een error pagina die verwijst naar BLOG.

Wie kan mij adviseren of misschien nog beter, even meekijken op de site en waar mogelijk de boel aanpassen. Laat maar even weten wat voor jou het makkelijkste is.

Hopende op een helpende hand, alvast bedankt !!!

Groet Harald
  • Harald
  • Harald's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

19 nov 2013 11:28
Hallo Harald,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Als je wilt dat er iemand meekijkt dan is het wel handig als je hier een link neerzet :cheer:

Dit zou veroorzaakt kunnen worden door de zoekmachine vriendelijke url's instelling bij je algemene instellingen. Zet die eerst eens allemaal op Nee. Misschien dat je dan al verder komt.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

22 nov 2013 13:11
Bedankt voor je reactie. Ik heb de optie voor zoekmachine URL's uitgezet. Idd veranderd de site dan, de indeling is totaal anders, maar nog steeds geen meerdere artikelen zichtbaar als je op "more" klikt. Ik krijg dan de 404 terwijl er weldegelijk meer artikelen zijn.

Ik wil uiteraard wel een link sturen met daarbij eventueel een admin toegang maar niet openlijk via het forum.

Alvast bedankt
  • Harald
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

22 nov 2013 13:30 - 22 nov 2013 13:30
Is je site zo geheim dan? Je kunt een verkorte url hier plaatsen of www ervoor weglaten, dan wordt het niet als link gezien. Voorlopig is een link naar de site zelf voldoende, zodat de leden mee kunnen kijken.

Een aantal afbeeldingen van de gebruikte instellingen in de backend erbij zetten is ook wel handig!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Laatst bewerkt 22 nov 2013 13:30 door Astrid.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

22 nov 2013 13:37
Om eerlijk te zijn, ja, de inhoud van de site is nogal geheim. Geen verboden dingen of seks of iets dergelijks. Vandaar dat ik liever even 1 op 1 communiceer.

Welke backend instellingen wil je zien? Dan kan ik daar wat pics van plaatsen. Gr
  • Harald
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL

22 nov 2013 13:58 - 22 nov 2013 14:02

Om eerlijk te zijn, ja, de inhoud van de site is nogal geheim. Geen verboden dingen of seks of iets dergelijks. Vandaar dat ik liever even 1 op 1 communiceer.

Hallo,

Let wel, dit is een openbaar forum en geen helpdesk, dus ongevraagd PM sturen naar moderators gaat niet werken met zo'n groot forum, wij als vrijwilligers kunnen niet altijd 1 op 1 bedienen gaan
Misschien dat er een lid voorbij komt die je persoonlijk wil helpen maar op deze manier gaat het helaas niet werken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens.
Vragen uitsluitend via dit Forum.
Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf sluiten .
Laatst bewerkt 22 nov 2013 14:02 door Jelle.
  • Jelle
  • Jelle's Profielfoto
  • Algemeen Moderator
  • Algemeen Moderator

22 nov 2013 14:04
Oke, thanks voor de moeite. Ik ga verder kijken of er iemand wel kan helpen.

Sorry maar sommige informatie op de site is zoals ik al zei gevoelig en in dit stadium is het niet wenselijk dat het openbaar wordt. Daarna geen probleem.

Suc6 verder met het forum
Harald
  • Harald
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 1.117 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie