Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Foto's linken aan een url
Foto's linken aan een url
29 nov 2013 11:33
Vroeger lukte dit maar nu niet meer. Ik selecteer een foto en wil er een url aan linken. Telkens moet ik er tekst bij plaatsen en vroeger kon ik de link gewoon koppelen aan de afbeelding.
De bedoeling is om gewoon op de afbeelding te klikken en zo naar de site te verwezen worden.
Zie: www.ttaalter.be/index.php/sponsors
Joomla versie 2.5.8
Site www.ttaalter.be
De bedoeling is om gewoon op de afbeelding te klikken en zo naar de site te verwezen worden.
Zie: www.ttaalter.be/index.php/sponsors
Joomla versie 2.5.8
Site www.ttaalter.be
- FrankC
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
29 nov 2013 12:32
Hallo,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zou me eerst even druk maken om je joomla versie en die te updaten naar versie 2.5.16
De versie die je nu gebruikt is verouderd en onveilig.
Kijk ook even je extensies na ( tekstverwerker ) en breng die ook naar de laatste versie.
Misschien is je probleem dan ook opgelost.
Maak altijd eerst een backup!!
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Ik zou me eerst even druk maken om je joomla versie en die te updaten naar versie 2.5.16
De versie die je nu gebruikt is verouderd en onveilig.
Kijk ook even je extensies na ( tekstverwerker ) en breng die ook naar de laatste versie.
Misschien is je probleem dan ook opgelost.
Maak altijd eerst een backup!!
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
29 nov 2013 15:26
Hoi Jelle,
Van harte bedankt voor de info, heb de site ge-update naar 2.5.16 en ook de editor upgedate.
Alles werkt zoals vroeger.
Aangezien ik een beginnende Joomla site-bouwer ben is dit alles nieuw voor mij.
Back-up maken heb ik geprobeerd met Akeela maar na een tijdje loopt hij vast wegens geen verbinding met de server. Heb contact opgenomen met de server (one.com).
Benieuwd wat zij me gaan vertellen.
Mvg
Frank
Van harte bedankt voor de info, heb de site ge-update naar 2.5.16 en ook de editor upgedate.
Alles werkt zoals vroeger.
Aangezien ik een beginnende Joomla site-bouwer ben is dit alles nieuw voor mij.
Back-up maken heb ik geprobeerd met Akeela maar na een tijdje loopt hij vast wegens geen verbinding met de server. Heb contact opgenomen met de server (one.com).
Benieuwd wat zij me gaan vertellen.
Mvg
Frank
- FrankC
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
29 nov 2013 15:39
Gelukkig is je site zonder problemen geüpdate. Als je problemen hebt met Akeeba kan je daar eventueel een andere vraag voor aanmaken, zo houden we het forum overzichtelijk.
Als ik in je broncode kijk, zie ik hele vreemde dingen. Ik weet niet welke editor je gebruikt, maar probeer anders eens JCE editor te installeren en daar die linken mee te maken.
Als ik in je broncode kijk, zie ik hele vreemde dingen. Ik weet niet welke editor je gebruikt, maar probeer anders eens JCE editor te installeren en daar die linken mee te maken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
29 nov 2013 15:48
JCE editor is geïnstalleerd en heb een up-date gedaan. Alles werkt prima.
Back-up is nu bezig via File Zilla naar een externe schijf.
Wat bedoel je met broncode?
Back-up is nu bezig via File Zilla naar een externe schijf.
Wat bedoel je met broncode?
- FrankC
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
29 nov 2013 18:23
Ziet er nu goed uit. Kwam omdat de linkjes ook niet werkten.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.
Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.908 seconden