Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost na 'lees meer' of artikelen uit lijst verschijnt 2e menu
na 'lees meer' of artikelen uit lijst verschijnt 2e menu
08 dec 2013 22:04
Hallo,
Ik ben bezig met een website, maar stuit op een probleem.
Ik heb 2 templates aangemaakt, 1 voor op pc en 1 voor mobiel. Dit omdat op de template van pc ik werk met een drop-down menu en dit niet gaat op mobiele apparaten. De template voor mobiel heeft dus een menu in de module aan de linker zijde.
Op zich werkt dit allemaal prima, het ene menu is op het andere apparaat niet te zien en visa versa.
Maar als ik bij een artikel waar ik een 'lees meer' knop bij heb zitten, op die knop klik om het hele artikel te lezen, verschijnt het mobiele menublok. Dit gebeurt ook bij het klikken op 'laatst toegevoegd' en wanneer ik op een lijst klik van artikelen.
Heb ik ergens een instelling niet goed staan?
Ik ben bezig met een website, maar stuit op een probleem.
Ik heb 2 templates aangemaakt, 1 voor op pc en 1 voor mobiel. Dit omdat op de template van pc ik werk met een drop-down menu en dit niet gaat op mobiele apparaten. De template voor mobiel heeft dus een menu in de module aan de linker zijde.
Op zich werkt dit allemaal prima, het ene menu is op het andere apparaat niet te zien en visa versa.
Maar als ik bij een artikel waar ik een 'lees meer' knop bij heb zitten, op die knop klik om het hele artikel te lezen, verschijnt het mobiele menublok. Dit gebeurt ook bij het klikken op 'laatst toegevoegd' en wanneer ik op een lijst klik van artikelen.
Heb ik ergens een instelling niet goed staan?
- Andejo
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
09 dec 2013 11:19 - 09 dec 2013 11:19
Wat voor template gebruik je dan? Er zijn genoeg templates beschikbaar voor Joomla 2.5 die wel standaard goed omgaan met responsive en dropdown menu's.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 09 dec 2013 11:19 door Astrid.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
09 dec 2013 12:19
Ik gebruik een template gemaakt met artiseer 4
- Andejo
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
18 dec 2013 22:37
Ik heb het al opgelost, thx voor de moeite
- Andejo
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
18 dec 2013 22:56Topic weer geopend.Andejo schreef : Ik heb het al opgelost, thx voor de moeite
Wil je de oplossing delen?
Klakkeloos op de oplosknop klikken helpt niet erg voor de andere leden en ook niet voor onze zoekfunctie.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
18 dec 2013 23:00
Oeps, ja sorry.
Ik heb gekozen voor misschien omslachtige oplossing.
De eerste knop waaronder een dropdown kwam, had ik toch niet gevuld met tekst. Bezoekers gaan dan toch meteen de dropdown in.
Voor de mobile bezoekers heb ik die eerste knop gekoppeld aan een artikel met menuknoppen.
Hierdoor zijn op mobile apparaten toch voorzien van de menuknoppen die eigenlijk een dropdown moest zijn.
Ik heb gekozen voor misschien omslachtige oplossing.
De eerste knop waaronder een dropdown kwam, had ik toch niet gevuld met tekst. Bezoekers gaan dan toch meteen de dropdown in.
Voor de mobile bezoekers heb ik die eerste knop gekoppeld aan een artikel met menuknoppen.
Hierdoor zijn op mobile apparaten toch voorzien van de menuknoppen die eigenlijk een dropdown moest zijn.
- Andejo
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.850 seconden