Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Niet Geregistreerd en toch toegang
10 dec 2013 23:26
Ik heb een gedeelte van de website voor alleen geregistreerde gebruikers.
Nu is [plotseling] iets gewijzigd met als gevolg dat alle artikelen en menus die voorheen alleen door registered ingezien konden worden, nu public zijn.
Ik heb [ bij mijn weten] geen instellingen gewijzigd die de toegang verruimd hebben.
Wie helpt mij??
Nu is [plotseling] iets gewijzigd met als gevolg dat alle artikelen en menus die voorheen alleen door registered ingezien konden worden, nu public zijn.
Ik heb [ bij mijn weten] geen instellingen gewijzigd die de toegang verruimd hebben.
Wie helpt mij??
Discussie gesloten.
- theo5467
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 dec 2013 08:36
Dit kan niet spontaan gebeuren. Dan moet je toch echt zelf iets aangepast hebben. Heb je gebruikersgroepen toegevoegd misschien?
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
11 dec 2013 10:23
Nee, geen gebruikersgroepen toegevoegd en ook niets gewijzigd aan toegangsinstellingen.
Discussie gesloten.
- theo5467
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
11 dec 2013 11:04
Joomla doet niets spontaan gelukkig, dus je zult toch even moeten nagaan wat je aangepast hebt. Kan ook iets zijn dat je hier niet mee in verband brengt.
Groetjes, Astrid
| Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Discussie gesloten.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
Tijd voor maken pagina: 0.758 seconden