Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost In de knoei met rechten.
In de knoei met rechten.
12 dec 2013 15:53 - 12 dec 2013 15:53
Voor een site wil ik dat de eigenaar kan inloggen via administrator. Hierdoor zou hij toegang moeten krijgen tot de phoccagallery zodat hij zijn fotoalbum van de site kan bijhouden.
Ik heb hiervoor een groep aangemaakt "klant" en daarin "toegang tot beheerdersinterface" aangevinkt, ook de keuze "make" aangevinkt. Groep is aangemaakt onder public. Daarna de eigenaar lid gemaakt van die groep"klant"
Toch kan ik niet inloggen via www.site.be/administrator
Wat zie ik over het hoofd.
Ik heb hiervoor een groep aangemaakt "klant" en daarin "toegang tot beheerdersinterface" aangevinkt, ook de keuze "make" aangevinkt. Groep is aangemaakt onder public. Daarna de eigenaar lid gemaakt van die groep"klant"
Toch kan ik niet inloggen via www.site.be/administrator
Wat zie ik over het hoofd.
Laatst bewerkt 12 dec 2013 15:53 door arawolf. Reden: iets vergeten
- arawolf
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
In de knoei met rechten.
12 dec 2013 16:18
Groep onder public erft rechten van public. Maar waarom zo moeilijk doen? Stel Phoca gallery gewoon zo in dat auteur (of zelfs geregistreerd) vanaf frontend kan uploaden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
In de knoei met rechten.
12 dec 2013 16:53
Wist dat niet. Maar eigenaar wil niet dat er een login form op de site staat of een extra menuknop. Vind niet echt een duidelijke uitleg bij phocca, waar kan ik een voorbeeld vinden ?
- arawolf
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
In de knoei met rechten.
12 dec 2013 18:03 - 12 dec 2013 18:03Als webdesigner moet je daarvoor toch inmiddels wel een aantal alternatieven hebben............Maar eigenaar wil niet dat er een login form op de site staat of een extra menuknop
Hier staat de uitleg.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
Laatst bewerkt 12 dec 2013 18:03 door Astrid.
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
In de knoei met rechten.
12 dec 2013 18:15
men kan helaas niet alles weten. En dit heb ik ook gevonden, maar zie niet onmiddellijk de oplossing als webdesigner in bijklus
- arawolf
-
Heeft onderwerp gestart
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.803 seconden