Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
ingevoerde tekst terughalen
13 dec 2013 11:02
Door een hele stomme fout van me, heb ik joomla weer opnieuw moeten uploaden en bewerken. Dit is gelukkig binnen enkele uurtjes gelukt. Enkele teksten moet ik opnieuw doen en daar gaat mijn vraag over.
Vraag: Ik heb op mijn pc een backup staan van de bestanden die voor de fout op mijn website hebben gestaan. Is het mogelijk om de teksten die online gestaan hebben terug te zien?
Vr. groet,
Rob
Vraag: Ik heb op mijn pc een backup staan van de bestanden die voor de fout op mijn website hebben gestaan. Is het mogelijk om de teksten die online gestaan hebben terug te zien?
Vr. groet,
Rob
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
13 dec 2013 11:15
Wat bedoel je met teksten?. Bedoel je daarmee artikels?. Die zullen in je database staan. Heb je bij het opnieuw installeren gebruik gemaakt van de bestaande database?, of heb je een nieuwe aangemaakt.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
13 dec 2013 11:38
Met excuses. Ik bedoel idd de artikelen. Ik heb een nieuwe database moeten aanmaken want dat was de stomme fout van me. De oude had ik door niet goed op te letten verwijderd
.
Ik heb via FTP alles kunnen downloaden en heb daarna de nieuwe ge-upload.

Ik heb via FTP alles kunnen downloaden en heb daarna de nieuwe ge-upload.
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
13 dec 2013 11:43
(teksten) Artikels worden dus in de database opgeslagen, dus dan ben je die kwijt. Heb je eventueel wel een back-up van de database? Heb je een lokale omgeving? Misschien dat je dan de database / artikelen nog lokaal via phpadmin kunt gaan exporteren en importeren in de nieuwe omgeving. Zoniet, dan wordt het opnieuw typen.
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
13 dec 2013 11:53
Nee, ik heb geen backup van de database. Er zit niets anders op dan de artikelen weer in te voeren.
Dan zou dit onderwerp als gesloten kunnen worden beschouwd.
Dan zou dit onderwerp als gesloten kunnen worden beschouwd.
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
13 dec 2013 12:25 - 13 dec 2013 15:15
Hallo Robert,

Het lijkt er op dat je twee accounts gebruikt op het forum (Rob57 en Robert57). Klopt dat? (dat is nl. niet de bedoeling; zie de forumregels)
EDIT: Jelle.D : Account "Rob57" verwijderd.
:onn:
Tip: Maak voortaan een backup met Akeebabackup, dan heb je een backup incl. databasegegevens ineen.

Het lijkt er op dat je twee accounts gebruikt op het forum (Rob57 en Robert57). Klopt dat? (dat is nl. niet de bedoeling; zie de forumregels)
EDIT: Jelle.D : Account "Rob57" verwijderd.
:onn:
Tip: Maak voortaan een backup met Akeebabackup, dan heb je een backup incl. databasegegevens ineen.
Laatst bewerkt 13 dec 2013 15:15 door Jelle.
- Peter
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.899 seconden