Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost reCAPTCHA configuratie
reCAPTCHA configuratie
18 dec 2013 11:55 - 18 dec 2013 12:42
hoi Mensen, ik heb reCAPTCHA plugin van google op mijn webshop, ik heb de plugin key, en geheim code ingeschakeld via de plugin beheer, maar ik zou nog iets doen volgens de proces, want ik zie de captcha knop zonder de beschrijven of antwoord veld, door dat kan geen nieuw klanten inschrijving. Mijn site is een joomla 2.5.16 met VM 2.0.26 component, ik zou dit volgen stappen doen om de reCAPTCHA beschrijving veld, en de antword veld, ik weet precies niet hoe ik dit moet doen.
if you want to use the PHP library to display the reCAPTCHA widget, you'll need to insert this snippet of code inside the <form> element where the reCAPTCHA widget will be placed:
weet iemand hoe ik moet verder? de site is altenagala.nl
Edit Jelle.
Ik heb de code tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
if you want to use the PHP library to display the reCAPTCHA widget, you'll need to insert this snippet of code inside the <form> element where the reCAPTCHA widget will be placed:
Code:
require_once('recaptchalib.php');
$publickey = "your_public_key"; // you got this from the signup page
echo recaptcha_get_html($publickey);
weet iemand hoe ik moet verder? de site is altenagala.nl
Edit Jelle.

Laatst bewerkt 18 dec 2013 12:42 door Jelle.
- aliteejay
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
reCAPTCHA configuratie
18 dec 2013 15:04
Google heeft de captcha url's gewijzigd. Je moet even deze
patch
installeren.
En dat laatste weet ik niet waar je dat vandaan hebt, maar dat heb je voor zover ik weet niet nodig.
En dat laatste weet ik niet waar je dat vandaan hebt, maar dat heb je voor zover ik weet niet nodig.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
reCAPTCHA configuratie
18 dec 2013 19:28 - 18 dec 2013 19:44
Hoi, dus ik hoef alleen dat patch uploaden en installeren?
want volgens een bron ik zou deze script op mijn template html zetten, voor de </head>tag
dan dit script plaatsen precies in de positie waar de inloggen menu op de pagina is:
deze stappen had ik gedaan, maar de show recaptcha is ergens anders vershijn, zou ik nu de script verwijderen van de template html
Edit Jelle.
Ik heb de code alweer tussen codetags geplaatst, volgende keer graag zelf doen.
Edit Jelle.
Ik heb de opmaak van je post aangepast, vragen aan het forum en niet persoonlijk met een vreemde naam.
want volgens een bron ik zou deze script op mijn template html zetten, voor de </head>tag
Code:
<script type="text/javascript" src="http://www.google.com/recaptcha/api/js/recaptcha_ajax.js"></script>
<!-- Wrapping the Recaptcha create method in a javascript function -->
<script type="text/javascript">
function showRecaptcha(element) {
Recaptcha.create("mijn public key", element, {
theme: "red",
callback: Recaptcha.focus_response_field});
}
</script>
Code:
<div id="recaptcha_div"></div>
<input type="button" value="Show reCAPTCHA" onclick="showRecaptcha('recaptcha_div');"></input>
Edit Jelle.

Edit Jelle.

Laatst bewerkt 18 dec 2013 19:44 door Jelle.
- aliteejay
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
reCAPTCHA configuratie
18 dec 2013 19:53
Dat zit ingebouwd in joomla. Weet niet waar je dat vandaan hebt. Je kunt ook updaten naar 2.5.17, daar zit de patch al in.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
reCAPTCHA configuratie
19 dec 2013 16:37 - 19 dec 2013 18:40
Hoi, nu snap ik het, dat patch corrigeer de ingebouwde fout plugin van Joomla 2.5.16 en ouder, ik had een deel van dat script gewoon op mijn template geplaatst, en de restant deel in de een menu veld, maar het gaat weer goed, bedankt.
Laatst bewerkt 19 dec 2013 18:40 door Jelle.
- aliteejay
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
Tijd voor maken pagina: 0.902 seconden