Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Category list toont depubliced articles
Category list toont depubliced articles
31 dec 2013 17:52
Op de website die ik beheer heb ik een vacature gedeelte staan. Deze pagina is een "category list" van artikelen met een bepaalde categorie.
Onlangs waren er kandidaten voor een vacature, dus had ik het betreffende artikel even op "gedepubliceerd" gezet. Het blijkt echter dat (mijn) joomla (versie) deze gedepubliceerde artikelen toch toont; de vacatures worden nog steeds getoond. Ik kan de vacatures wel naar de prullenbak slepen, maar dat wil ik niet in alle gevallen. Het maakt niet uit of je ingelogd bent of in een bepaalde gebruikersgroep zit, gedepubliceerde artikelen blijven zichtbaar.
Heeft iemand een antwoord voor dit probleem? Ik gebruik Joomla 2.5.17
Onlangs waren er kandidaten voor een vacature, dus had ik het betreffende artikel even op "gedepubliceerd" gezet. Het blijkt echter dat (mijn) joomla (versie) deze gedepubliceerde artikelen toch toont; de vacatures worden nog steeds getoond. Ik kan de vacatures wel naar de prullenbak slepen, maar dat wil ik niet in alle gevallen. Het maakt niet uit of je ingelogd bent of in een bepaalde gebruikersgroep zit, gedepubliceerde artikelen blijven zichtbaar.

Heeft iemand een antwoord voor dit probleem? Ik gebruik Joomla 2.5.17
- wfvdijk
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
31 dec 2013 18:06
een URL toevoegen heeft niet veel zin, want het probleem zit in de backend, bijgevoegd een screenshot van de backend en de frontend. De url is overigens
www.mantaclub.nl/index.php/club-info/vcatures
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
- wfvdijk
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
31 dec 2013 18:29
Hallo wfvandijk,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Weet je zeker dat je niet ingelogd bent? Ik zie in je screenshot een Edit icoontje en als ik je link bekijk zie ik de gedepubliceerde artikelen niet.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Weet je zeker dat je niet ingelogd bent? Ik zie in je screenshot een Edit icoontje en als ik je link bekijk zie ik de gedepubliceerde artikelen niet.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
02 jan 2014 14:32Hallo,Weet je zeker dat je niet ingelogd bent? Ik zie in je screenshot een Edit icoontje en als ik je link bekijk zie ik de gedepubliceerde artikelen niet.
Zelfde bevindingen hier zoals Astrid ook al vertelde.
Is dit dan opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
02 jan 2014 14:36
Dit is waarschijnlijk wel de oorzaak, maar gedepubliceerde menu-items worden bv niet vertoond. Ik volg het security model niet helemaal. Zet de status maar op "opgelost", dan duik ik zelf even in de security van Joomla (tips?)
- wfvdijk
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
Tijd voor maken pagina: 0.762 seconden