Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
H1-tag 'Artikelen' verschijnt ongevraagd bij 'Lees meer...'
03 jan 2014 13:21
Het volgende verschijnsel doet zich voor bij een menu-item van het type 'speciale artikelen'/'featured articles' dat bovendien een startpagina-functie heeft:
Wanneer je bij een 'speciaal artikel'/'featured article' klikt op 'Lees meer...' resp. 'Read more...' verschijnt de h1-bullet 'Artikelen'/'Articles' bovenaan de pagina waarin het volledige artikel wordt weergegeven. Zodra je een ander (normaal) menu-item als startpagina definieert, is dit probleem weg.
Het probleem doet zich NIET voor bij Joomla 2.14, WEL bij 2.17
Voorbeeld 2.14 (Oké): www.avit.co.ao/en/
Voorbeeld 2.17 (Niet oké): www.avit.nl/
Nog een voorbeeld 2.17: weteringpark.nl/
Het lijkt mij een bug, omdat bij een oudere Joomla-versie het probleem niet optreedt. Overigens heb ik alle(!) instellingen van de v2.14-site en de v2.17-sites met elkaar vergeleken; deze zijn identiek. Raar hé?
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Groet -- Jos
Wanneer je bij een 'speciaal artikel'/'featured article' klikt op 'Lees meer...' resp. 'Read more...' verschijnt de h1-bullet 'Artikelen'/'Articles' bovenaan de pagina waarin het volledige artikel wordt weergegeven. Zodra je een ander (normaal) menu-item als startpagina definieert, is dit probleem weg.
Het probleem doet zich NIET voor bij Joomla 2.14, WEL bij 2.17
Voorbeeld 2.14 (Oké): www.avit.co.ao/en/
Voorbeeld 2.17 (Niet oké): www.avit.nl/
Nog een voorbeeld 2.17: weteringpark.nl/
Het lijkt mij een bug, omdat bij een oudere Joomla-versie het probleem niet optreedt. Overigens heb ik alle(!) instellingen van de v2.14-site en de v2.17-sites met elkaar vergeleken; deze zijn identiek. Raar hé?
Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Groet -- Jos
- Nojz
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
03 jan 2014 13:42
Hallo Jos,
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het is een bug en we hebben hem al gemeld . Maar helaas is er weinig activiteit op de bugtracker.
De foutieve weergave wordt veroorzaakt doordat de url van de lees meer of van de link onder de artikeltitel niet goed is. Vergelijk die twee maar eens, dan kan je het zelf ook zien.
Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.
Het is een bug en we hebben hem al gemeld . Maar helaas is er weinig activiteit op de bugtracker.
De foutieve weergave wordt veroorzaakt doordat de url van de lees meer of van de link onder de artikeltitel niet goed is. Vergelijk die twee maar eens, dan kan je het zelf ook zien.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
03 jan 2014 13:54
Hallo Astrid,
Dank voor je reactie. Oké, inderdaad een bug dus. Zal ik dit topic dan maar afsluiten? De oplossing moet immers van het Joomla-developmentteam komen in de vorm van een aangepaste engine.
Ik wacht ondertussen dan maar braaf op een update.
Groet -- Jos
Dank voor je reactie. Oké, inderdaad een bug dus. Zal ik dit topic dan maar afsluiten? De oplossing moet immers van het Joomla-developmentteam komen in de vorm van een aangepaste engine.
Ik wacht ondertussen dan maar braaf op een update.
Groet -- Jos
- Nojz
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
03 jan 2014 13:57
Laat maar open staan. Je probleem is niet opgelost en zo kunnen wij ook terugkoppelen naar jou als er meer nieuws is.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
03 jan 2014 13:59
Oké. Nogmaals dank voor je vlotte reacties tot zover.
Groet -- Jos
Groet -- Jos
- Nojz
-
Heeft onderwerp gestart
- Nieuw op Joomla!NL
-
10 jan 2014 18:37
Het was een hele bevalling, temeer omdat alle meldingen spraken van het probleem na de update van 2.5.16 naar 2.5.17, maar na testen bleek dat het van 2.5.14 naar 2.5.16 al fout is gegaan. Het wordt opgelost, maar je kunt het zelf ook oplossen door de bestanden van 2.5.14 te gebruiken.
Volgende bestanden vervangen door de oude:
/components/com_content/helpers/route.php
/components/com_contact/helpers/route.php
/components/com_newsfeeds/helpers/route.php
/components/com_weblinks/helpers/route.php
Waarbij de eerste het probleem al oplost.
Volgende bestanden vervangen door de oude:
/components/com_content/helpers/route.php
/components/com_contact/helpers/route.php
/components/com_newsfeeds/helpers/route.php
/components/com_weblinks/helpers/route.php
Waarbij de eerste het probleem al oplost.
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.955 seconden