Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tekst bij toegang niet geregistreerd
Tekst bij toegang niet geregistreerd
08 jan 2014 12:08
Op mijn website komen krantenartikelen te staan die alleen in te zien zijn als men zich geregistreerd heeft. Dit werkt en is geen probleem.
Als men op de link klikt zonder dat men geregistreerd is, dan krijg je een tekst dat je niet bevoegd ben om op deze pagina te kijken [zie bijlage].
Vraag: Kan ik deze tekst veranderen zodat ik er tekst bij kan zetten, denk aan: u moet geregistreerd zijn o.i.d. Misschien is er een andere oplossing die ik nog niet gezien heb.
Alvast dank voor uw reactie(s)
Als men op de link klikt zonder dat men geregistreerd is, dan krijg je een tekst dat je niet bevoegd ben om op deze pagina te kijken [zie bijlage].
Vraag: Kan ik deze tekst veranderen zodat ik er tekst bij kan zetten, denk aan: u moet geregistreerd zijn o.i.d. Misschien is er een andere oplossing die ik nog niet gezien heb.
Alvast dank voor uw reactie(s)
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
08 jan 2014 12:18
Je zou met Firebug kunnen kijken waar deze tekst vandaan komt en dat dan aan kunnen passen.
- David
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
- Webneus 2
08 jan 2014 12:24 - 08 jan 2014 12:25
Daar is een makkelijke oplossing voor. ga in je administrator naar extensies - taalbeheer ga naar de tab overrides. druk op nieuw en zoek onder de optie waarde (Zoektekst die gewijzigd moet worden)
op bevoegd. Hier krijg je dan de taalstring die tekst weergeeft van niet bevoegd en pas deze aan naar keuze en sla deze op.
Dit zal moeten werken. Mocht het niet lukken wil ik er wel een tutorial video van maken.
(ps met firebug ga je niet de taalstrings vinden)
op bevoegd. Hier krijg je dan de taalstring die tekst weergeeft van niet bevoegd en pas deze aan naar keuze en sla deze op.
Dit zal moeten werken. Mocht het niet lukken wil ik er wel een tutorial video van maken.
(ps met firebug ga je niet de taalstrings vinden)
Met vriendelijke groet,
Teun | www.CustomYou.nl
Teun | www.CustomYou.nl
Laatst bewerkt 08 jan 2014 12:25 door Teun_Joomla. Reden: aanvulling
- Teun_Joomla
-
- Bekend met Joomla!NL
-
-
08 jan 2014 12:36
@Teun: Thx, maar bespaar je de moeite. Peter had er al een gemaakt en die is
hier
te vinden.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
08 jan 2014 12:59
Beste Teun,
Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik heb het inmiddels aangepast. Klein vraagje: Kan je in de tekst een code opnemen om een zin op een nieuwe regel te beginnen?
Hartelijk dank voor uw snelle reactie. Ik heb het inmiddels aangepast. Klein vraagje: Kan je in de tekst een code opnemen om een zin op een nieuwe regel te beginnen?
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
08 jan 2014 13:06
Excuses, ik was te snel met het stellen van deze vraag. Ik zie codes staan bij de regels waar een harde return wordt gegeven. Ik ga hier verder naar kijken, maar voor nu is mijn vraag beantwoord.
Vr. groet,
Rob
Vr. groet,
Rob
Vr. groet,
Rob
Rob
- Robert57
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-