Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Nieuwe pagina opent nieuw tabblad
Nieuwe pagina opent nieuw tabblad
31 jan 2014 20:32
Hallo allemaal,
Ik heb een vreemd probleem.
In 2.5.1.7 heb ik artikel gemaakt gekoppeld in een top menu.
Sommige artikelen openen gewoon in dezelfde tab en andere openen in een nieuw tab,
Diegene die in een nieuwe tab openen geven als url aan Domijn.nl/12-23-34 of ander nummer ipv domijn.nl/pagina ( dit is een voorbeeld)
wat zie ik over het hoofd?
Ik heb een vreemd probleem.
In 2.5.1.7 heb ik artikel gemaakt gekoppeld in een top menu.
Sommige artikelen openen gewoon in dezelfde tab en andere openen in een nieuw tab,
Diegene die in een nieuwe tab openen geven als url aan Domijn.nl/12-23-34 of ander nummer ipv domijn.nl/pagina ( dit is een voorbeeld)
wat zie ik over het hoofd?
- Constant
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
31 jan 2014 21:00
Vergelijk alle instellingen tussen de goed werkende items en de items die niet goed werken.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 feb 2014 19:48
Hoi Astrid,
Dat is het eerste wat ik gedaan heb. artikelen opnieuw gedaan etc etc.
Er zitten geen verschillen. Nu 4x nagekeken. Ook het nummer erachter is vreemd en nergens terug te vinden.
Hier de link www.djrockinrobin.nl/2012-02-02-06-34-38 ik dacht eerst een datum ofzo maar het is een nieuw artikeltje. andere links op de site gaat het wel goed.
Dat is het eerste wat ik gedaan heb. artikelen opnieuw gedaan etc etc.
Er zitten geen verschillen. Nu 4x nagekeken. Ook het nummer erachter is vreemd en nergens terug te vinden.
Hier de link www.djrockinrobin.nl/2012-02-02-06-34-38 ik dacht eerst een datum ofzo maar het is een nieuw artikeltje. andere links op de site gaat het wel goed.
- Constant
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 feb 2014 20:08
Ruim eerst je site eens op door alles wat met voorbeeldata te maken heeft te verwijderen en alle prullenbakken te leggen. Er gaat ergens iets niet goed met je menu aliassen volgens mij.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
-
01 feb 2014 21:13
Ok alle voorbeeld menu's eruit incl alle voorbeeld artikelen. En nu? Alle artikelen zijn als nieuw geschreven.
- Constant
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
01 feb 2014 21:31
Heb je de menu-items waar het fout gaat ook al eens verwijderd en opnieuw aangemaakt.?
Groetjes, Astrid
sluiten
- Astrid
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.821 seconden