Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Tekst bij FAQ in- en uitvouwen
Tekst bij FAQ in- en uitvouwen
04 feb 2014 11:39
Hallo,
Ik wil een nieuwe site gaan maken dus via localhost ben ik nu bezig. Ik zit met het probleem.
Ik heb een menu item FAQ. Ik wil de vraag laten zien en wanneer men het antwoord wenst te lezen, erop klikken.
Ik heb het al geprobeerd met een categorielog maar dat werkt niet zoals ik het wens.
Moet ik nu alle vragen in een artikel opnemen? Ik heb nu van per vraag en antwoord een nieuw artikel gemaakt.
Met ankers heb ik geprobeerd maar dat lukt niet. Hoe pak ik dat aan?
Ik wil een nieuwe site gaan maken dus via localhost ben ik nu bezig. Ik zit met het probleem.
Ik heb een menu item FAQ. Ik wil de vraag laten zien en wanneer men het antwoord wenst te lezen, erop klikken.
Ik heb het al geprobeerd met een categorielog maar dat werkt niet zoals ik het wens.
Moet ik nu alle vragen in een artikel opnemen? Ik heb nu van per vraag en antwoord een nieuw artikel gemaakt.
Met ankers heb ik geprobeerd maar dat lukt niet. Hoe pak ik dat aan?
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
04 feb 2014 11:53
Hallo,
misschien iets maken met tabs of sliders. Kijk eens op de site van nomumber
Succes
misschien iets maken met tabs of sliders. Kijk eens op de site van nomumber
Succes
Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
04 feb 2014 11:55
Er zijn ook voldoende FAQ extensies beschikbaar. Sliders kan ook, maar is qua onderhoud iets onoverzichtelijker.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
04 feb 2014 13:48
Dank je wel, heb er een gevonden die wel voldoet. Freestyle lite FAQs. Nu nog uitwerken.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
01 apr 2014 15:03
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.926 seconden