Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
Kan geen verbinding krijgen met localhost
13 feb 2014 15:56 - 13 feb 2014 19:04
Hallo,
waarom kan ik niet verbinding maken met lokalhost via FTP FileZilla?
User: newuser
Password: wampp
Edit Jelle.
Ik heb de titel van je topic aangepast omdat de oude titel ( kan niet verbinding met localhos ) mij onduidelijk leek voor andere lezers.
waarom kan ik niet verbinding maken met lokalhost via FTP FileZilla?
User: newuser
Password: wampp
Edit Jelle.

- Leo10
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
13 feb 2014 16:16
Ben je Lokaal bezig? Als dit het geval is dan heb je toch geen Filezilla nodig.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
16 feb 2014 14:21
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
17 feb 2014 13:51
nee, nog niet opgelost.
ik heb Filezilla nodig om smakelijk en snel lokaal bestanden te zoeken en configureren.
op internet heb ik video gezien hoe makkelijk bestanden te zien met gebruik van Filezilla.
Mijn vraag was waarom kan ik geen verbinding te krijgen met localhost via Filezilla ?
ik heb Filezilla nodig om smakelijk en snel lokaal bestanden te zoeken en configureren.
op internet heb ik video gezien hoe makkelijk bestanden te zien met gebruik van Filezilla.
Mijn vraag was waarom kan ik geen verbinding te krijgen met localhost via Filezilla ?
- Leo10
-
Heeft onderwerp gestart
- Joomla!NL ontdekker
-
17 feb 2014 14:04 - 17 feb 2014 14:05
Als je lokaal werkt dan doe je het toch via verkenner, snap ook niet waarom je Filezilla op je eigen hardeschijf nodig hebt.

Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
17 feb 2014 14:07 - 17 feb 2014 14:09
zoals webbiertje als in #2 aangeeft heb je Filezilla niet nodig bij localhost.
Je kunt gewoon met je verkenner naar de map (bijv) c:/wamp/htdocs gaan (of misschien heet het bij jouw net iets anders, hangt even af van waar je wamp exact hebt geinstalleerd)
Filezilla gebruik je om naar je bestanden te kunnen gaan die extern op de server van je hosting staan.
(edit: Zie dat Jelle D mij net voor is)
EDIT: Jelle, maar wel hetzelfde antwoord.
Je kunt gewoon met je verkenner naar de map (bijv) c:/wamp/htdocs gaan (of misschien heet het bij jouw net iets anders, hangt even af van waar je wamp exact hebt geinstalleerd)
Filezilla gebruik je om naar je bestanden te kunnen gaan die extern op de server van je hosting staan.
(edit: Zie dat Jelle D mij net voor is)
EDIT: Jelle, maar wel hetzelfde antwoord.

Groeten, Romke
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Romke
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.681 seconden