Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Blacklisted, hoe op te lossen
Blacklisted, hoe op te lossen
17 feb 2014 15:58 - 17 feb 2014 22:44
Schijnbaar is mijn website op de blacklist. Ik zie mijn site wel maar waar foto's staan, staan nu blokjes met vraagtekens. Ik kan ook niet in mijn backend.
Mijn provider laat weten dat de site niet bij hem op de blacklist staat. Ik heb MXtoolbos geraadpleegd en zie onderstaande schermafbeelding.
Ik werk op mac en heb VirusBarrier erop zitten. Ccleaner zoals wordt geadviseerd, werkt helaas niet op de nieuwe software van apple.
Ook mijn subdomeinen zijn niet meer bereikbaar.
Bijgaand ook nog schermafbeelding van de details.
Mijn provider laat weten dat de site niet bij hem op de blacklist staat. Ik heb MXtoolbos geraadpleegd en zie onderstaande schermafbeelding.
Ik werk op mac en heb VirusBarrier erop zitten. Ccleaner zoals wordt geadviseerd, werkt helaas niet op de nieuwe software van apple.
Ook mijn subdomeinen zijn niet meer bereikbaar.
Bijgaand ook nog schermafbeelding van de details.
- inef1
-
Heeft onderwerp gestart
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
-
17 feb 2014 16:21
De kans is heel groot dat je website is gehackt.
Meestal wordt een site gehackt doordat er Malware of Spyware op je lokale pc zit.
Ga dus als volgt te werk:
Meestal wordt een site gehackt doordat er Malware of Spyware op je lokale pc zit.
Ga dus als volgt te werk:
- Zorg ervoor dat je PC Spy- en Malware vrij is.
- Zet een goede recente backup terug.
- wijzig al je wachtwoorden.
- update je site naar de nieuwste versie van Joomla en vergeet ook niet alle extensies mee te nemen.
- Maak meteen een nieuwe backup.
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum eens. www.paradisehosting.nl | KvK nummer: 08138792 Oost Nederland | Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
|
- webbiertje
-
- Joomla!NL vriend(in)
-
17 feb 2014 16:28
Dat is het ip van je isp (UPC) en niet van je site. Dus neem contact op met UPC.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst. Vragen uitsluitend via dit forum. yndi.nl - kvk 17157725 | Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Astrid
-
- Moderator + Technisch team
-
01 apr 2014 15:02
Is dit al opgelost?
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Zo ja, koppel de oplossing even terug.
Daarna kan je de topic zelf sluiten door op de groene knop "opgelost" te klikken.
Groeten, Jelle
Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen uitsluitend via dit Forum. | Is je vraag opgelost? Dan kan je hem zelf
sluiten
. Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie. |
- Jelle
-
- Algemeen Moderator
-
Tijd voor maken pagina: 0.745 seconden