Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Home page

Home page

26 feb 2014 14:56 - 26 feb 2014 15:03
Goedemiddag,

Ik heb even een vraag. Voor mij heeft iemand Joomla geïnstalleerd incl. template en Virtuemart zodat ik hierop mijn webshop kan maken. Ik heb 3 tabbladen Home - Webwinkel - Contact

Nu wil ik de homepagina aanpassen. Om de pagina er zo uit te laten zien heb ik gebruik gemaakt van menu-item alias. Maar als ik dan de pagina als startpagina wil maken geeft hij het volgende aan: Het startmenu-item moet een component zijn.

Hoe kan ik dit probleem oplossen? Want als ik een andere optie kies komen er zaken op te staan die ik niet op de homepage wil hebben staan. Ik wil er alleen maar een stukje tekst op hebben staan en geen producten en dergelijk.

[strike]Daarnaast zou ik ook graag het volgende willen weten. Bij mijn tabblad Contact heb ik 2 tabbladen staan Contactpersoon & Contactformulier. Ik wil alleen daar het formulier zichtbaar hebben. Hoe kan ik dit aanpassen?[/strike]

Alvast dank,

Bianca
  • Ricca
  • Ricca's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Home page

26 feb 2014 15:05
Hallo Bianca,

Namens het Joomla!NL team heet ik je van harte welkom op dit forum.

Ik weet niet wat er nu op je homepage staat, maar het eenvoudigste is om een artikel aan te maken met de gewenste tekst en dan een menu-item enkel artikel te maken en dat artikel te kiezen.

En maak voor je vraag over contactpersonen s.v.p. even een nieuw draadje aan. Zo houden we het forum overzichtelijk :cheer:
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team

Home page

26 feb 2014 15:17
Hallo Astrid,

Dank je wel voor je reactie. Ik heb een stukje geschreven op de homepage wat er op deze winkel te vinden is maar ik wil het dus ook als men op website komt dat dit de eerste pagina is en dat lukt met niet omdat Het start menu-item moet een component zijn. Ik wil dus graag weten welke ik moet gebruiken zodat ik het als startpagina kan gebruiken. Hoe mijn homepage er uit ziet zit in de bijlage
  • Ricca
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker

Home page

26 feb 2014 15:24
Als je precies doet wat ik hierboven aangeef, dan moet dat lukken. Heb je een link naar je site?
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto

Home page

26 feb 2014 15:38
Hallo Astrid,

Het is mij gelukt. Bij deze wil ik je bedanken voor je hulp :)

Bianca
  • Ricca
  • Joomla!NL ontdekker
  • Joomla!NL ontdekker
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.642 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie