Vermeld in iedere vraag duidelijk:
- De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
- De volledige url van je website indien mogelijk.
- De versie van de extensie waar de vraag over gaat.
opgelost Wel geschikt voor apple maar niet voor android...
Wel geschikt voor apple maar niet voor android...
05 mrt 2014 17:02
Beste forum leden,
Onlangs heb ik de site grandcruhoeve.com opgezet met een template van Template monster.
Nu had ik een dingetje over het hoofd gezien wat best wel belangrijk was. Dat is namelijk dat het blijkbaar
niet erg geschikt is voor android systemen maar wel voor Apple...
Via mijn eigen android telefoon kan ik namelijk niet het menu open krijgen.
Nu had ik de vraag wie zou dit kunnen verhelpen? Bij template monster moet ik erg veel betalen..
Framework gaat via gantry.
Onlangs heb ik de site grandcruhoeve.com opgezet met een template van Template monster.
Nu had ik een dingetje over het hoofd gezien wat best wel belangrijk was. Dat is namelijk dat het blijkbaar
niet erg geschikt is voor android systemen maar wel voor Apple...
Via mijn eigen android telefoon kan ik namelijk niet het menu open krijgen.
Nu had ik de vraag wie zou dit kunnen verhelpen? Bij template monster moet ik erg veel betalen..
Framework gaat via gantry.
- dpjsites
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
05 mrt 2014 17:56
Het is geen responsive template!
Jan
Jan
- jan
-
- Vaste bezoeker van Joomla!NL
-
05 mrt 2014 18:00
ja dat had ik inmiddels al door
Vandaar dat ik dat ook aangaf in mijn eerste bericht.
Ik had al nagevraagd bij template monster of dat veranderd kon worden en ja dat kan maar dat kost handenvol geld.
Dus daarom mijn vraag of iemand anders een makkelijkere manier wist.

Ik had al nagevraagd bij template monster of dat veranderd kon worden en ja dat kan maar dat kost handenvol geld.
Dus daarom mijn vraag of iemand anders een makkelijkere manier wist.
- dpjsites
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
05 mrt 2014 18:22
Er zijn mogelijkheden maar dan moet je behoorlijk kennis van zaken hebben, zie o.a.
www.joomla-css.nl/nl/
Handen vol geld? Het is natuurlijk niet niks en zonde van het geld maar template monster heeft ook responsive templates met paarden $ 75,-
Jan
Handen vol geld? Het is natuurlijk niet niks en zonde van het geld maar template monster heeft ook responsive templates met paarden $ 75,-
Jan
- jan
-
-
05 mrt 2014 19:25 - 05 mrt 2014 19:34Bij mij gaat ie wel:Via mijn eigen android telefoon kan ik namelijk niet het menu open krijgen.
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.
Login of registreer om deze te zien.
Groetjes, Julian. Voordat je een vraag post, gebruik eerst de zoekfunctie van ons forum eens. Vragen via dit forum |
- Juliank92
-
- Algemeen Moderator
-
05 mrt 2014 19:30 - 05 mrt 2014 19:53Klopt bij mijn android ook, kost even tijd en zoeken maar het is er wel.Juliank92 schreef :
Bij mij gaat ie wel:Via mijn eigen android telefoon kan ik namelijk niet het menu open krijgen.
Je kunt ook experimenteren met een Free template zoals: demo.joomlashine.com/joomla-templates/jsn_yoyo/pro/index.php wel een one-page maar kan ook mooi zijn en je hebt genoeg mooie paarden plaatjes. Tevens kun je daar een eigen demo bouwen.
Jan
Edit Jelle.

- jan
-
-
06 mrt 2014 21:28
Bij toeval kwam ik de volgende extensie tegen:
www.joomlashine.com/joomla-extensions.html
Misschien heb je net genoeg aan de gratis versie die wel een aantal beperkingen heeft maar wel met je menu overweg kan.
Het was voor mij in 1e instantie wat onduidelijk hoe die geactiveerd moet worden, maar heb je een profiel klaar en opgeslagen, dan wordt op een smartphone automatisch de aangepaste website getoond.
Jan
Misschien heb je net genoeg aan de gratis versie die wel een aantal beperkingen heeft maar wel met je menu overweg kan.
Het was voor mij in 1e instantie wat onduidelijk hoe die geactiveerd moet worden, maar heb je een profiel klaar en opgeslagen, dan wordt op een smartphone automatisch de aangepaste website getoond.
Jan
- jan
-
-
17 mrt 2014 13:51
Het blijkt dus dat die op meerdere mobiele apparaten gewoon werkt alleen slaat die mijn sony ultra z over...
Dat maakt opzich niet zo uit.
Bedankt iedereen voor het testen!
Dat maakt opzich niet zo uit.
Bedankt iedereen voor het testen!
- dpjsites
-
Heeft onderwerp gestart
- Bekend met Joomla!NL
-
-
Tijd voor maken pagina: 0.693 seconden