Skip to main content

Welkom bij Joomla!NL

Om alle mogelijkheden van dit forum te kunnen gebruiken, moet je je eerst registreren.

Vermeld in iedere vraag duidelijk:
  1. De versie van Joomla! 2.5 die je gebruikt
  2. De volledige url van je website indien mogelijk.
  3. De versie van de extensie waar de vraag over gaat.

opgelost Krijg melding Category id 0 not published

Krijg melding Category id 0 not published

13 mrt 2014 09:40 - 13 mrt 2014 09:41
#1
Hallo ,

Kan iemand mij helpen met dit probleem.
Na upgrade van virtuemart krijg ik de volgende melding Category id 0 not published.

Ook zie ik geen verzendkosten niet meer bij bestellen.

Ik ben een leek. Hoe kan ik dit snel oplossen.
Graag eenvoudig uitleggen wat ik moet aanklikken / veranderen

Zie; www.braceworld.nl

Gr. Dennis
  • draijmakers
  • draijmakers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14

Krijg melding Category id 0 not published

13 mrt 2014 10:10
#2
Is niet zo eenvoudig omdat je een externe template gebruikt. Kijk eerst eens via ftp bij components\com_virtuemart\views of daar nog een mapje categories in staat. Zo ja, dat verwijderen.
Als dat nog niet werkt, dan ook even bij je template kijken bij jouwtemplate/html/com_virtuemart of daar ook een map categories staat. Zo ja, die ook verwijderen.

Maak eerst een backup van je site!
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37401

Krijg melding Category id 0 not published

13 mrt 2014 11:03
#3
Hartstikke bedankt.

Na verwijderen categorie was de site niet meer vindbaar.
Op een of andere manier heb ik er twee keer httpdoc in staan.
Ik heb toen bij de andere de categorie gekopieerd en op dezelfde plaatst geplakt in de andere httpdoc enz.
Daarna werkte de site weer als normaal.

Ben geen expert. Weet dan ook niet of ik de andere httpdoc (2de) kan verwijderen?

Maar het is nu opgelost. Bedankt
  • draijmakers
  • draijmakers's berichtenfoto Heeft onderwerp gestart
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Nieuw op Joomla!NL
  • Berichten: 14

Krijg melding Category id 0 not published

13 mrt 2014 15:30
#4
Fijn dat het opgelost is.
Dank je wel voor de terugkoppeling.

Je kunt in de toekomst zelf na het terugkoppelen de topic sluiten door op de groene "opgelost" knop te klikken.

Ben geen expert. Weet dan ook niet of ik de andere httpdoc (2de) kan verwijderen?

Maak hier eventueel even een nieuwe vraag voor aan, zo houden we het forum overzichtelijk.
Groetjes, Astrid
Gebruik de zoekfunctie van dit forum voordat je een nieuwe vraag plaatst.
Vragen uitsluitend via dit forum.
yndi.nl - kvk 17157725
Is je vraag beantwoord? Dan kan je het draadje zelf sluiten .
Wil je Joomla!NL steunen? Dat kan met een donatie.
  • Astrid
  • Astrid's Profielfoto
  • Moderator + Technisch team
  • Moderator + Technisch team
  • Berichten: 37401
Moderators: JelleRomke
Tijd voor maken pagina: 0.736 seconden
Gemaakt door Kunena

Wil je Joomla!NL steunen?

Steun Joomla!NLAlle teamleden werken enthousiast, op vrijwillige basis, mee aan Joomla!NL. Maar een website met forum kost nu eenmaal geld. Dus als je Joomla!NL wilt steunen, dan kan dat, graag zelfs!

Lees hier meer informatie